5.11.2011 г., 12:18 ч.

Прегръдка за Света 

  Есета » Лични
1131 0 4
1 мин за четене

Всеки от нас, независимо от цвета на кожата си, независимо от възгледите, които има или проповядва за Света, притежава свой уникален Човешки код. Той го определя като Личност за пример, или го срива до най-тъмните страни на душата му. Помага му да мине през ада, или го въздига на крилете на щастието. Ние не сме просто случаен сбор от хвърлените зарове на Бог, не сме мигащи спиралки ДНК в неговата коледна елхичка, а същества, надарени от Него с ум, разум и душа.

Каквото и да се е случвало досега в Световната история, през всичките тези векове, редом с желанието за смърт и разрушения, Човечеството винаги е обръщало поглед към ново начало – това на помирението и Любовта. Уникалността ни се състои в свободния избор, който Творецът ни дава като пътна карта, прикрепена към маршрута ни, предначертан от Съдбата. От нас зависи дали ще позволим на  завистта и злобата, подстрекавани от гордостта, да заличат ориентирите по пътя ни. За всяко нещо си има причина. Причината, поради, която сме тук, на тази грешна Земя, е да живеем заедно.

В мир, разбирателство и хармония. Първо приета в самите нас и после в отношението ни, към всичко, което ни заобикаля.

Колко малка стъпка, е нужно да направи всеки от нас, но колко голям скок, ще бъде ТЯ, за да се съхраним като Човечество! Утре може да е късно.

Бъдете хора, заровете „оръжията на завистта”, скъсайте пагоните на гордостта си и дайте воля на таланта, ума и волята си. Винаги има място за всяка прогресивна идея, макар и да е изречена с едно, единствено изречение, макар да е написана с безброй правописни грешки, тя ще даде своя благодатен плод!. Дори да е изписана само с един йероглиф, нека той значи само едно: ЛЮБОВ!...

 

Кирил ПАЛАЧОРОВ, последна редакция: 04.11.2011, Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Напълно споделям!!!
    Дано повече хора прочетат апела ти!
    Но мисля, че тези които трябва да се променят, ги няма тук!
  • Да живеем заедно на грешната Земя-това е правилният ориентир за големия скок!
    Харесах посланието,Кире!
    С малки стъпки- Напрееееед!...

  • Ние, хората, трябва да се научим да мислим глобално, като за граждани на Света и след това - на Космоса, защото времената, които идват, ще ни научат да правим това в движение и в твърде съкратен курс. По-добре, да започнем сами...
    Поздрави!
  • Ех,Кире,страхотен апел!
    Да действаме сега,че..."Утре може да е късно"
    Поздравявам те!!!
Предложения
: ??:??