25.12.2018 г., 23:37 ч.

Прекалено много ноти... 

  Есета
849 2 4

 

Прекалено много ноти...

Толкова много изписах за тебе, толкова лирика, излезе от сърцето ми, толкова музика изпя душата ми...
Толкова много любов ти дадох за отрицателно време...
Дали не те задуших..?!

И аз получих, не отричам...
Но тя се спря някъде по пътя...
И явно нотите ти дойдоха в повече. Прекалено дълга стана за слушане творбата...

Но ако ти е непосилно да я слушаш, как тогава ще успееш да я изживееш?
Как ще можеш с мен да я споделиш?

© З. Райкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Най-правилното решение! Да изразявам себе си, по моят си начин. Мнения, критики винаги ще има и от двете страни
    Отново благодаря за споделеното време!
  • Златната среда е да бъдеш себе си! Лично мнение. Аз пък не харесвам кратките си разкази. Моите понякога стават разказ в разказа и разказа, но едното винаги пояснява другото, уточнява първото или обобщава историята. Така мисля, така пиша. Кратко мога да се изразявам най-вече в стихотворенията, които пиша и пак не съм доволна. Но гледам да не излизам от рамката "себе си". Имаш ядрото на историята , просто не трябва да я размиваш или разчленяваш. Другото трябва да идва от вътре и да не се страхуваш да се изразяваш. А за мненията, някои наистина ще са точно поставени, други ще зависят от светогледа на човека, който ги е дал. Ти просто бъди себе си в създаването на произведението и го прави с удоволствие и от душа. Всичко останало си е писане.
  • Благодаря за мнението! То е важно за мен.
    По принцип преди време пишех доста по-обширно, но тогава пък се намериха някои, които определиха, че твърде много думи...
    Дори и тук, в това кратко писание, идеята е, точно същата - казано ми бе, че твърде много пояснявам, твърде много обяснявам.... "твърде много ноти", в най-деликатен аспект
    Явно златната среда е трудно нещо...
    Или просто трябва да бъда себе си. Независимо от мненията
    Весели празници и на теб!
  • Чета те, но мисля, че можеше произведенията ти да са по разгърнати, иначе имат добро ядро на показване на чувства. Лично мое мнение и весели празници!
Предложения
: ??:??