22.04.2012 г., 12:09 ч.

Приятелство 

  Есета » Лични
1682 0 2
1 мин за четене

Приятелство

Уилям Голдмън някога е казал: "Приятел е онзи, на когото можеш да кажеш да върви по дяволите и той няма да ти се разсърди!" Преди си мислех, че този цитат е абсолютно нелеп и абсурден... Не го разбирах, но вече схващам идеята и човекът наистина е бил прав, когато е достигнал до този извод. Бил е прав, защото каквото и да кажеш или направиш на най-добър приятел, то никога не е с лоши намерения, ти никога не храниш лоши чувства, а пък когато най-добър приятел ти каже или направи каквото и да било, ти никога не би го приел като нещо толкова сериозно и обидно.

И въпреки това ти дължа извинение, всъщност много извинения - за всеки ден поне по едно - за всички неща, с които се предполага, че по някакъв начин съм те ядосвала... Съжалявам наистина много за всичките малки и големи грешки...

Знам, че ще кажеш, че няма нищо, но има. Има, защото след броени месеци заминавам и че ще се видим отново - ще се видим, но не знаем точно кога, сестриченце... Има, защото когато замина, ти ще си сред хората, които ще ми липсват най-много... Има, защото ти не си ми просто приятелка или пък просто най-добра приятелка, ти си ми СЕСТРА, и то ЗАВИНАГИ!!!

И когато дойде денят, в който сме прекалено далеч една от друга, потърси ме в сърцето си - обещавам ти, че аз ще бъда там до самия край...!!!

© Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??