15.04.2011 г., 13:10 ч.

Приятелство 

  Есета » Лични
1363 0 0
1 мин за четене

Никак не е лесно да бъдеш ничий приятел. Освен предимствата, това има и своите отговорности. В добро и зло имаме приятел, който да ни бъде„под ръка”, но така и ние трябва да бъдем на негово разположение.

Кой е мой приятел? Какво означава приятелството? Това са въпроси, които често си  задаваме. В няколко реда ще се опитам да обясня моята версия за приятелството.

Има моменти, в които човек се чувства зле и иска да остане сам. Тогава  се появява някой приятел  и започва да ни успокоява. Защо ни е нужен приятел, щом като искаме, в този труден за нас момент,  да останем сами? Винаги ще изпитваме нужда от приятели, защото колкото и да ни се иска понякога, не можем да останем напълно сами.

Когато всичко свърши и вече не се чувстваме зле, ще искаме да продължим живота си, а тогава неотлъчно до нас ще бъде нашият приятел.

Приятелите са ни нужни не само в трудни моменти. В един хубав момент, какъвто е абитуриентският бал, без приятели до нас нямаше да се чувстваме щастливи, защото този ден остава несподелен.

Какво означава приятелството? Вероятно това е изключително силна връзка между двама думи. Различава се от любовта по това, че не е преходна, а е вечна. Най-точно е да се каже, че това е платоническа любов.

Без приятел и без нечие приятелство хората ще бъдат самотни. Нямаше да има с кого да споделят. Бих заключила, че без приятел животът ни не си струва.

© Мария Недялкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??