25.08.2006 г., 15:03 ч.

Приятелството 

  Есета
2895 0 5
1 мин за четене
   Трудно се намира добър и верен приятел. Търсенето може да отнеме месеци, а понякога даже и години, но според мен е по-добре бавно и сигурно изграждане на приятелство, вместо множество повърхостни връзки. Хубаво е да имаш човек до себе си, който да бъде с теб във всякакви моменти, било то тъжни или весели. Разбира се, не трябва да забравяме, че съществуват и лицемери, които само се преструват на твои приятели. Те се интересуват само от материалните ти богатства. Най-лошото е, че когато вече не виждат никаква полза от теб тези егоисти те захвърлят като ненужна вещ. Наистина е трудно да намериш сродна душа. Можем да го сравним с намирането на перла в океана -мидите са хиляди, а перлите в тях са единици.
  Тук е момента да си зададем въпроса какво всъщност е приятелството. То е нещо, без което не можеш. То е като нежно цвете, за което трябва  да се грижиш постоянно, за да не увехне.
  Всеки човек има нужда от другар, от човек на чието рамо може да поплаче в тежък момент. Истинският приятел е готов на всичко за теб, дори да се направи на глупак, за да те разсмее, когато ти е тъжно.
  Да, хубаво е да си част от едно приятелство, но не трябва да забравяме, че то е и лесно разрушимо. То е тънка нишка, която може много лесно да се скъса.
  Приятелството трудно се намира, но лесно се губи!

© Ралица Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??