29.11.2009 г., 15:12 ч.

Приятелството - една вечна константа 

  Есета » Ученически
3735 1 1
1 мин за четене
Приятелството - една константа, останала непроменена от векове. Може би едно от двете най-важни неща за пълноценен живот - заедно с любовта. Но защо тези простички отношения с някой близък човек могат да променят ежедневието ни към по-хубаво?
Основите на едно истинско и красиво приятелство се поставят неусетно - докато разбереш какво става и в живота ти е навлязло нещо незаменимо - една вечно протегната приятелска ръка. Може да имаш стотици познати, но хората, които с радост биха ти откликнали с радост, ако им звъннеш в 3 през нощта са малко, нали? Споделените чувства, емоции, преживяване - всяко едно малко и наглед незначително нещо, обогатява същевременно ежедневието ти и тези така красиви взаимоотношения с твоя човек. Затова, откриеш ли своя малък бисер сред хилядите нешлифовани, речни камъни, трябва да го пазиш на всяка цена на някое сигурно място. Най-доброто такова е дълбоко в сърцето и душата ти. Но изпуснеш ли го дори за миг от там - любимият ти, Твоят приятел, много трудно би се върнал при теб.
В заключение ще цитирам Аристотел, с негов цитат, който ми е любим - "Приятелството е една душа в две тела." Тези думи съдържат в себе си цялата философия, всичко, което може да се каже по тази тема. Когато откриеш истинския човек, който би стоял до теб при всичко - караници със семейството, любимия и други трудни периоди за теб, това простичко изречение, измислено от великия философ, ще се изпълни със смисъл и целият свят за теб ще стане едно много по-красиво и светло място.
Посветено на моя малък бисер, изгубен безвъзвратно...

© Ден Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??