Страхувам се от Промяната. Тя ми носи несигурност. Несигурността ме прави слаба, самотна, тъжна. Не обичам Самотата. Искам просто сигурност и спокойствие. Промяната е знак, че вървиш напред. В нея има много рискове, но всъщност само чрез нея чувстваш, че живееш. Няма нищо сигурно. Най-сигурна е само Промяната. Животът на всички ни се променя. Донякъде това е успокоението ни. Винаги най-много в промените ни натъжават разделите. Тях приемаме най-трудно. Тъкмо си създал някакви приятелства, относителна сигурност и пътищата ви се разделят. Ужасно болезнено усещане. Следва голямото отсяване, което също наранява. Да, Истината боли... затова се лъжем. Всичко започва отначало - да градиш от нулата. Страхуваме се от това да се чувстваме несигурни и сами. Може би, защото не сме се научили да се адаптираме лесно. От друга страна, това е поредното предизвикателство и то, независимо от всичко, ще ни донесе положителни неща. Най-малкото, че вървим напред. Много лесно е да погледнем назад в миналото си и да си кажем: "Еее, то не било толкова трудно, а защо отдадох толкова енергия?" Като мине трудното, се усмихваме. По-важното е, докато го изживяваме, да намираме сили в себе си. А всичко необходимо е вътре в нас - в положителното мислене. Каквото и да се случи, е за наше добро! Като се обърна назад, виждам едно - откъдето и да съм минала, съм оставила положителни емоции и усмивки на хората, давала съм най-доброто от себе си. И се чувствам щастлива от това. В крайна сметка, Промяната ни е нужна, защото опознаваме себе си и разбираме какви хора искаме край нас. Това е Раят и Адът на Живота.
Много рядко промяната е вървене напред. Още по-малко ако се променяш по "естествения" начин и се оставяш на течението да те направи като масата. Ако губиш себе си от промяната. Нито това да можеш лесно да се адаптираш е нещо, което да те прави щастлив в общия случай.
Иначе за мисленето - да, това е: човек е това, което си мисли, че е и е толкова голям, колкото са мечтите му. И да - единственото нещо, което осмисля живота е да правиш всички възможно, за да оставяш добро след себе си Поздрав!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Иначе за мисленето - да, това е: човек е това, което си мисли, че е и е толкова голям, колкото са мечтите му. И да - единственото нещо, което осмисля живота е да правиш всички възможно, за да оставяш добро след себе си Поздрав!