12.12.2007 г., 10:38 ч.

Простете ми 

  Есета » Любовни
1950 1 4
  • Простете ми
Простете, приятели мили, прости ми, майко, ти за грешния път, който аз извървях. С лоши приятели бях и с дрогата път в живота си пробивах. Но къде бяхте тогава, приятели мои, къде бяхте, че не ме спряхте? Майко моя, знам, че те боли, зная, майко, но ми прости, зная, но не мога да върна тези дни, които ми навяват само лоши спомени. Дори любимият ми ме остави, не ми помогна, не ме спря, дори и на него не му пукаше за моята съдба! Клетва давам аз пред Вас, че с дрогата ще скъсам, ще избягам от този ад, за да живея в по-добър СВЯТ!                                                                            



© Гардения Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Вярата, че се справяш е половината битка.
  • Възхищавам се на хора като теб.Продължила си напред и си се справила с нещо с което малко хора биха могли.Успех за напред!
  • Е, вземането на вярното решение е наполовина спечелена битка!За когото и да си писала това, дано успее да се справи с промяната! От лични наблюдения зная, че пътят към този "по-добър СВЯТ" е дълъг и трънлив! За да го мине човек обаче има нужда от опората на верни приятели.
  • Човешко е да се греши..Всеки опитва от грешното в една или друга степен..Важното е да се поправи навреме, защото животът е твърде кратък, за да бъде пропиляван..Успех и от мен!
Предложения
: ??:??