8.02.2011 г., 14:34 ч.

Просто писмо 

  Есета » Социални
1257 0 0
2 мин за четене

 

 

   И как така се получи, само не разбрах. Уж сме хора интелигенти, пък то само войни, интриги, убийства. Сега пак за нов световен ред ми говорят. Алооо,  илюминатите, какъв ред от хаоса ще правите, анархията си я има, само дето вие не сте в нея. Айде разберете, че всеки сам избира как да живее. Кой колкото иска, толкова се развива, то нали е демокрация, уж всички сме с права. Който иска да е прост, нека да си е, то пък простите най-лесно си живеят! Само не разбрах вие защо трябва да се месите във всичко? Нали си имате Уолстрийт, федерална банка, масонски богатства, пък и не ви стигат? Кредитни карти се следят, изкуствени атентати се правят, медиите  правят каквото кажете, та и чипове искате да ни слагате. Съвсем като big brother ще стане работата май. Само по един баркод остана да ни сложите и да ни пуснете по бакалите, ама то пак такива прости кой да ни вземе. Овце ни направихте, ама вълна не даваме, евтино месо ли излиза от нас, или пък за разплод нещо ще е? Абе страшна работа. Дайте сега да измислим какво да правим покрай 2012, че се задава някакво избиване на клиентелата, доколкото казват вашите хора по тв-то. Само не разбрах, нали не го организирате вие прощалното парти? Ако нещо минете за по едно наздраве, пък ни оставете на маса, ние, българите, поне сме лесни, има ли маса и нас ни има (поне докато има за пийване де) .  Та спокойно, свикнали сме вече,  то каквото мина по тия земи и сега от един потоп да вземем да се оплакваме. Питахте ме дали сме доволни от вашите хора по правителството и за налагането на свето бъдещото световно господство? Ами гледайте  сега, тук напоследък все си е... *уй работата, та ни е все тая. Абе и ваш'та работа е като наш'та, само където ви е  по-лъскава, иначе к*ра си е к*р, същия като от едно време, но пък вече можем и без вазелин, свикнахме го вече! Иначе така все по старому си върви тука, само малко по-топло стана от някакво глобално затопляне, ама и по-добре, тъкмо да се позагреем малко.

 

 Айде, сега ви оставям. Ще си пишем пак тези дни.

 

 

 

 

 

    Искрено ваш:  Овчо Овчев

 

 

© ТО Е ТО Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??