12.02.2009 г., 20:29 ч.

Прозорец 

  Есета » Други
4041 0 0
   Прозорец към миналото или прозорец към настоящето? Прозорец с тъмна завеса или с огряващите го сутрешни лъчи? На колко места може да те отведе това стъкло, колко непознати или забравени светове е способно да ти покаже. Достатъчно е малко въображение и ще се озовеш, където си пожелаеш - при любимия човек, при верните приятели, дори при веселите детски игри.
   Прозорецът е свобода, начин да избегнеш скучното ежедневие и да се потопиш в царството на приказките, в своето царство, където най-важен си ти. Там знаеш какво да правиш, как да се справиш с проблема, как да достигнеш до желаната цел. Прозорецът открехва твоите мечти и ги прави реалност или споделя твоите страхове и ти помага да ги преодолееш.
   Представете си всички милиарди хора по света. Всеки гледа в своя собствен прозорец. Някои бягат уплашени. Някои измислят поредната лъжа. Други просто не могат да приемат истината. Трети мечтаят или съжaляват за несбъднати мечти. Милиарди хора на света и може би всичко, от което се нуждаят да видят през този прозорец, е само една усмивка!  :)

© Мери Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??