26.04.2023 г., 7:49 ч.

Путки 

  Есета » Философски, Граждански
2040 4 136

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

9 мин за четене

ПУТКИ

 

Истинските мъже не са тези 

които могат най-добре да се бият, 

а тези които винаги знаят 

кой е истинският им враг.” 

 

(генерал Джохар Дудаев)


 

Тридесети март, 2023-та година. Ден 400 от войната на фашистко-рашисткият режим на Путин с Украйна. Положението в Бахмут и Авдеевка, особено в Бахмут, е изключително сложно за войните и от двете страни. Около 200 000 войничета наторяват украинските степи.  Как го беше казал Кемал Ататюрк (за битката в Галиполи)-- "... Вие Майки, дето си пратихте синовете тук  от далечни страни, избършете си сълзите. Вашите синове сега лежат в гърдите на нашата земя и почиват в мир. Щом са загинали на тази земя, те са вече и наши синове."

 

Войната изяснява много неща.  Кара много от нас да се замислим сериозно и да се определим, да дефинираме така да се каже собственият си мироглед.  Цветните отенъци на нормалният мирен живот и направо цели цветове изчезват и се превръщат в оттенъци на сивото. А много хора направо започват да виждат повечето неща в черно или бяло…

 

Контекст и дефиниция на човекът путка. За яснота, ще въведем понятието “путка”.  Тази хубава звучна дума от българският език много пасва на хора които се асоциират осъзнато или не с режима и мирогледа на Путин и неговото обкръжение. Тези, които през 9 дерета вода носят та да обяснят и оправдаят неоправдаваемото и непростимото.  А именно, това, че в 21-ви век, най-голямата и най-мирна Европейска държава - сиреч Украйна - бе вероломно нападната от най-голямата по територия държава в света. Тази същата с най-големият ядрен арсенал, най-големите находища на природни богатства, най-големият алкохолизъм, най-големият, най-голямото, най-великото, най-простото, най-специалното, най-бездушното, най-най-нананай-ското население в света.  Тия с широките руски души и овъглени от робство сърца носители на най-правдивият светъл и кристално чист Руски Мир (с малко бял фосфор за кадем). Но да слезем от небесата на славянството и величието, до простите грешни, чисто човешки добродетели... От гледна точка на тези простички добродетели, неоправдаемо и непростимо е да се избиват деца и жени, да се стреля с ракети по мирни градове, детски площадки, болници, краварници, музеи, университети, и жп-гари, и не на последно място най-голямата атомна електроцентрала в Европа. Не. Не може така, дори и да е много по-руски. Така, ребята, жизнь не рабатает.

 

Та така.  До края на тази война, думата “путка” съм я взел под наем, така да се каже, и тя вече не е нецензурна, а важен официален инструмент в хибридната война срещу режима на Путин. Путки (понякога се спряга "путьовци") са всички тези индивиди които в яркият и двуцветен черно-бял цвят на войната, все още виждат розово, бяло-синьо-червено или не дай Боже оранжево-черно.  Тези на които вехтите ценности от миналото им тежат на гушите като воденични камъни и са им напълнили очите с кръв та когато цял един народ кърви пред очите им си мислят, че вали хубав пролетен дъжд.  Не е дъжд това бре путки и путьовци, а кръв, плът и мъртвородено бъдеще. Това гледате бре, путки. Това иде от изток. Това е руският мир.

 

Да цитирам великият генерал от ВВС на СССР и пръв президент на Чеченска република Ичкерия, Джохар Дудаев: “Истинските мъже не са тези които могат най-добре да се бият, а тези които винаги знаят кой им е истинският враг.

 

Та така. Според тази сентенция, не може да сме истински пълноценни хора, ако не умеем да определим нашите истински врагове. Първо трябва да им дадем имена. Те са путки. (Да не се бърка с магическите женски гениталии за които има предостатъчно прекрасни други думи. Да не се отплесваме.)

 

Путин е главната путка. Думата путка идва от путин – пут-ка.  Тя не е нито от женски род, нито от среден пък камо ли от мъжки. Това е една дума дето няма род. Тя определя безродността на хората, които вече не са човеци, а са се превърнали в … путки.  Но хайде да уточним как да разпознаваме путките и да поразсъждаваме върху техният произход и естествената им еволюция.

 

Основният белег на закостенялата путка е страхът.

 

Страх. Това е механизъм за самозащита, който се активира, доколкото разбирам, в случай на директна опасност за живота на индивида - доста фундаментален, първичен механизъм заложен в почти всички животни от безпощадната госпожа Еволюция.  Биологически, страхът, за части от секундата, активира производството на адреналин, който е нещо като допинг превръщащ човека в машина за защита на деца, бягане от мечки, или убийство на невинни. Това каква точно е реакцията към  адреналина зависи най-вече от колко акъл, сиреч смелост, има индивида.  Да, смелостта означава способността човек да мисли в условия на стрес. Тя се тренира, но повечето мъже така и не я придобиват и страхът не ги превръща в смели герои, а в бягащи страхливци или зверове убийци - много стават путки.  Жените и особено майките са инстинктивно смели защото са дали живот и с кожата си усещат кога и как трябва да мислят и да действат вместо да се паникьосват.  В този смисъл жените и особено майките са рядко от категорията путки, освен ако те не са загубили най-изконната си същност. Е, има изключения, например в Русия, където страхът се е пропил във всички кътчета на тяхното обществено съзнание, то да не бъдеш путка е висша форма на героизъм и е почти физически невъзможно… Но да се върнем към страхът. Това е биология. Работи безотказно. Когато мъжете се поставят в условията на страх, повечето автоматично губят способността си да мислят и в най-добрият случаи се скатават, а в най-лошият започват да убиват и се превръщат в… путки. 

 

Вторият белег на путките е непоносимостта им към реалността и истината. Сиреч склонност към конспиративни теории.

 

Истината. Всъщност истината е най-кристално чистата форма на вяра в Господа Бога.  Като се замисля всъщност необходимостта на хората от Истината поражда Бога.  Истината е необходима на всеки един човек както въздуха и водата.  Без да приемаме истина и да чувстваме истината в нашето ежедневие, всеки ден, ние хората ще се побъркаме.  Дори путките имат нужда от истина, въпреки че те не са хора, а … путки. Въпросът е каква е истината без която не можем ние па и путките…

 

Принципно казано има обективна истина – без да пишем тъпи философски дисертации, този тип истина е добре регулиран, прошнурован и алгоритмизиран както например в математиката и другите що-годе точни науки. Тази истина може да се пипне, но тук не говорим за нея.  Всекидневната, биологичната истина необходима за съществуването на индивида е по-илюзорна, по-слабичка такава, но най-жизненоважната.  Когато тази истина на индивида му се забрани или насила му се изтръгне от всекидневието или пък подло му се открадне и подмени, то индивида сам започва да си създава собствена истина.  Каквато и да е, истината е необходима както въздуха, и да не е много истинска и да е скалъпена на две на три, все пак без истина не може да се живее.  Повечето хора не са имали много различни истини.  Достойните и честни люде цял живот с една едничка истина се оправят. Колкото и да боли или да ги радва или да ги кара неудържимо да ридаят или често да вият от мъка тъй не я оставят тази тяхната пуста истина. Отрастват си с нея и с нея си отиват в гроба.  Повечето от нас малко си сменят или редуват истините.  Някои живеят доста добре с по 2-3 едновременно, както с жените или любовниците.  Повечето хора не са моно-истинни (моногамни с истините), но все пак имат за себе си една чистичка истина която на никой не дават да им я петни или насилва. Така те могат да въртят по няколко други истини настрани така за според случая или обстоятелствата. А путките? Ми путките си нямат истина. Поне не е тяхна.  Та как да познаем една путка – ами отнемете им истината и те няма да мигнат. Веднага си имат приготвена готова алтернативна истина, която обяснява фактите даже по-добре от предишната. А, когато им покажете факт дето не уйдисва на тяхната истина, те не мигват, а веднага го приобщават към нея като едно ново доказателство, че Сорос се опитва да унищожи света чрез биолаборатории и транс-джендъри наркомани които имат нов генетичен код и се възпроизвеждат с намигване един към друг… например.

 

Третият критерий е робското самосъзнание.  Путките са всъщност роби и са много горди с това.

 

На кривата путка кура и е крив.”

 

(народна мъдрост)

 

Робството. Путките все искат някой да ги оправи... (вижте колко удачно е понятието путка).  Държавата им е виновна, запада, изтока (освен русия), масоните, соросоидчетата, гейовете, и хората които милеят за природното равновесие, умно-красивите, недъгавите и сакатите дето цицат от хазната, циганите, имигрантите, и разбира се  украинците, дето са ни надошли тука с хубавите си жени и още по-хубавите деца да ни се фукат тука със скъпи коли и интелигентност. Мамичката им! Всичко това дразни путките и направо ги довежда до неврозен шок.  

 

А в основата на всичко това е робството. Путките са поробени души. На тях не им е позволено да мислят, работят и да се радват на плодовете на техният труд. Единственото, което им е разрешено е да се оплакват.  Оплакването се насърчава от всички медии и канали на главната путка, защото то не струва нищо, а напротив затвърждава робският мироглед на путката. Оплакването е единственият начин една путка да се почувства истински удовлетворена. То пренарежда мирогледа на путката, така че тя да не си мисли, че е путка, а че всички около нея са такива.

 

Не бъдете путки, приятели. Най-голямата привилегия на този свят е способността да разсъждавате свободно и без страх. Свободата на душата и истината са най-важните неща. Недостойно е да се плашите от путки и така да се превръщате в такива. Всяка сутрин така като се погледнете в огледалото, задръжте погледа в очите си, дори и малко да боли в началото, и си повярвайте. Дълбоко от там ще ви погледне една дива, яка, свободна Българска душа, която не е родена на този свят за да бъде путка. Не бъдете путки, приятели, и всичко ще се нареди. 

 

 

 

 

© Kancho Vladislavov Всички права запазени

Това не е четиво с някаква еротична насоченост, просто дисекция на това, което четох няколко пъти свързания материал (ама за да са си другарчета му лепвам едно 18+) … и чиито главни герои са КОКОШКИТЕ, ПАТКИТЕ и ОНОЖДАЩИЯТ …
Спомням си като малък имах невероятната възможност да върша глупости на теф ...
  138 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Препоръчвам на дискутиращите да изгледат клипчетата на международния анализатор Валентин Вацев при Карбовски
    https://www.youtube.com/watch?v=-P9cAx6HhC4
    https://www.youtube.com/watch?v=b8lvWPV2jGg
    и да не се занимават с политическа еротика 😎
  • Само да кажа - бях пуснал тук една свързана писанинка, под името ' Кур* " (https://otkrovenia.com/bg/proza/kur) - беше издържана в стила на това произведение, но просто това не е моят стил, така че сам си я преместих в недостъпните архиви 😎
  • Да, нацисти има почти навсякъде. Но като правило те са маргинали и не влияят на политическия живот. В Украйна не е така. Нещо повече - там са тясно свързани с властта.
    Не е въпроса в числеността, а във влиянието им.
  • Хел, нацисти има навсякъде, почти във всяка европейска страна. Потърси и ще намериш филми и за руските националисти, които са много и са страшно агресивни. А който твърди, че Украйна е нацистка страна, е в голяма грешка. Дори Кремъл не говори вече за денацификация.
  • Не е нужно да вземаш страна. Мен, ако питаш, още днес да спре тази касапница. Но има едни сили скрити под маски на които това им носи печалби. Те нямат държава - те са наднационални.
    И ден и нощ ни втълпяват, че Путин и единствено Путин е злодея. И мнозина вярват в това.
  • Не знам как може да има толкова крайни мнения за войната. Аз лично съм в когнитивен дисонанс. Защото и двете страни не са цвете - гледах филм за украинските нацисти на френската телевизия Canal+. Това ми даде малко повече разбиране за войната, но мисля, че вече не мога да взема страна, защото и от двете страни умират невинни хора. Според физичните закони на всяко действие има равно по сила и обратно по посока противодействие. Та въпроса е кой е започнал първи? Да не говорим, че и има толкова много неща, които не знаем.
  • Отдавна знам, че в България е нормално да има хора от двете страни на барикадата по отношение на Украйна. Едните осъждат агресора путин, а другите се стремят да го оправдаят с всякакви приказки.
  • Да, монетата има две страни, барикадата също.
  • Кънчо, като споменаваш Арестович, ето какво казва той https://www.youtube.com/shorts/S0dFuG5Gc0I
  • Тръби се за военни престъпления, убийства, разрушения... в Украйна. Войната на Русия била престъпна. Нима има войни които не са? Всяка война е престъпна. Тия на САЩ в Ирак, Либия, Сирия... са хуманни актове? Ракетите им с уран са умиротворителни. От тях хората умират щастливо усмихнати. Путин, Ленин, Сталин, Хитлер, Буш... за едни са герои, освободители, за други –агресори и сатрапи. Зависи от коя страна на барикадата гледаме. Десетина год. след Гладомора хората на Хитлер са вкарвали украинците в църквите (тогава повечето са дървени), заковавали вратите и ги запалвали. Да не хабят патрони. За нацистите е хуманно да няма славяни, евреи, негри, цигани. За нас е абсурдно, но те смятат, че правят света по-добър, като ги убиват. Преди 3г. шепа печалбари обяви биологична война на целия свят с милиони жертви и увредени. Няма виновни – змия изяла прилеп, а спинозен човек изял змията сурова. Трябва да има нетърпимост към войната във всичките й варианти. Но винаги има избирателно оправдаване.
  • Кънчо, качил съм в сайта десетки стихотворения против войната на Путин. И там, половината от коментарите започват така:
    - Не оправдавам войната, но ти знаеш ли, че в Америка бият негрите!
    Лошите американци са виновни за всичко, а за сатрапите - Путин, Ленин, Сталин, за Гулаг, Катин, Чернобил, Афганистан, Чечня, за Голодомора и за милионите престъпления на комунистическите режими - нищо!
  • Вече имат Населението и вече е по- малко от 15 милиона без да броя над половин милион убити и осакатените. Интересно ми как ще пребъде, но времето наистина ще покаже.
  • Благодаря Ивита. може да поДхвана някое продължение! Дискусията ме вдъхновява. Прав е Юри - въртим, сучим пак таз пуста Америка ни е виновна в която 300 000+ българи живеят (колко ли са в русия, незнам). Войната е нещо лошо ама абстрактно за нас, украинците некви си там никакви, а за путьо нито дума. Той завалията наивен и жертва... все пак, аз не бих изключил много вероятната възможност, че той, лично той, е отговорен за жестоки престъпления срещу човечеството... времето ще покаже -- "2-3 недели" (с) Алексей Арестович. ПП: Аз съм русофил, за туй ме боли, че путьо е превърнал Русия в затвор и я води към многолетен развал и унижение. Украйна ще пребъде, дано само ни простят бездушието...
  • „Прихванах от него в
    изразните... ”ПОХВАТИ!...Извинение за грешката от моя страна. В бързината...☺
    Въпреки, че и „поДхвати”, си беше почти на място.
    Поздрав към автора.😉
  • Изключая заглавието, породило писания, на които може да завиди и Библията, този текст е много добър!
    Поздравявам автора за „кукичката” в заглавието, злободневната тема и желанието му четящите да размърдат суроватката.( Прихванах от него в изразните подхвати, но ми харесва!)
    Заради Истината! Защото тя адски боли, но това не означава, че лъжата лекува!😉
  • Кънчо, много от коментиращите не одобряват войната, но повечето не одобряват лошите американци, щото те са виновни за специалната военна операция и те са я почнали. За Путин нито дума!
  • На дърт есеист путките му пречат!

    И аз наблягах на заглавието, но семантиката била виновна, не вулгарността

    Прекрасна вечер, мили путкофоби!
  • Не оправдавам войната. Тя непоправимо зло. Но защо се демонизира само Русия? Сякаш е единственият агресор. Страната с най-развита демокрация, в която всеки е невинен до доказване на противното не желае да закрие затвора в Гуантанамо, където лежат хора по 15г. вече без присъди. САЩ е един от най-големите замърсители и напусна споразумението за контрол на въглеродни емисии, а ние закриваме ТЕЦ-овете си. Единствената страна използвала ядрено оръжие в Япония и Сърбия без резолюция на НАТО и ООН. Местата в които е воювала са неизброими. Още в 1995г. Клинтън имаше план за разпадане на Русия. ,,Сибир е прекалено голям, за бъде само на една страна.,, каза Кондолиза Райс преди близо 20г. Санкционират Иран и С. Корея, да не обогатяват уран. А те кого питат, за го правят? Смучат арабски петрол и трябва да го продават на ЕС. Оръжията си също.
  • Последно включване.
    Точно речникът тук е причината за да има лаф тук, не толкова темата, която уж би трябвало да е водеща.
    Иначе извън езика, има тема, има мисли, има послания.
    Но, ако не беше вулгаризма щеше да е прочетено от някаква бройка хора, да има може би няколко мижави коментари и... вече да е забравено.
    Но авторът търси, явно, ефекта на скандала, който винаги вдига рейтинга (така правят и във всички реалитита) и успя напълно!
    И ме мързи да се правя на мъдър повече тук, но само ще добавя, че тук разбирателство между двата лагера, няма да има, както и фактически и на други подобни бойни полета, без кавички.
    И това атдавна вече не е някакъв спор, опит за диалог, или нещо от сорта, а точно това, с което започнах - лаф моабет.
    Хубава вечер на всички.
  • Русофилите - п*тки
    Украинофилите - курци
    Пацифистите - джендъри

    Коментиращите в политическо есе със заглавие първичен полов орган - порнофили
  • Вагнер да си събират багажа и всичко да свършва на Червения площад. Това не е нормална война, а някакъв бардак! В Кремъл като не им стига ъкъла как да воюват, техен проблем. Тръгнали да превземат улица по улица и дават стотици жертви. Да гледат американците и да се учат - килим от ракети и всичко живо леш - тъй се воюва. Армия ли нямат или оръжие нямат.
  • Тази нощ не спах, като се сетех за тази статия самолета ми се вдигаше. Съжалявам че толкова неща написах, защото хората имат стени в главите си и ... както при Шкумбата - ... 'Он че ми ка'е къде да скачам - засилих се и ЛЮС - 10 метра вляво'
    Та - за семантиката на това 'произведение'. Начално наброих 45 путки, като 39 бяха в текста на автора. Имаше обяснение от сорта 'Тази хубава звучна дума ... много пасва на хора които се асоциират ... с режима и мирогледа на Путин ...' - има си дума в 'хубавия ни български език' - ,,русофили,, ... а дискутираната дума е избрана преднамерено - въпреки обяснението, българинът отказва да даде друго значение на дискутираната дума и автоматично възприема основното й значение (както и самият автор), което си е чиста порнография. Ако думата се замени с 'тутки' например, есето става безинтересно 🙃😄😀... И си правя следния извод:
    - Това е еротична статия, странно свързана с това, което ни залива от НЕбългарските медии, безсмислено е да се дискутира 😎
  • Оръжието се изпраща на Украйна, за да се отбраняват украинците от зверствата на ватенките.
  • Вие като виждате, защо държите да се изпращат оръжия? Това сигурно ще намали страданията на народа? Защо не настоявате за преговори, за мироопазващи сили и т.н. Не ми се спори Юри, никога няма да стигнем до едно и също мнение.
  • Блу, разликата между моята камбанария и твоята е, че ти не искаш да видиш трагедията на украинския народ, а се стремиш с пропагандни опорки да оправдаваш един сатрап.
  • Кънчо, и за зверствата на рашистите в тези градове недей да говориш, те са станали случайно, ракетите също случайно падат по жилищни сгради, а украинските деца не са отвличани, ами сами бягат в Русия. Няма и изнасилвания, украинките с мерак го правят с ватенките. Няма и грабежи на тоалетни чинии, хладилници и телевизори…
  • Съгласен съм с Димо. Разтягане на локуми и дъвкане на дъвки. Липса на разбиране и чуваемост. Все едно, да поканя феновете на Левски, ЦСКА и Лудогорец, да се разберат, кой отбор е най - велик.
  • Кънчо, недей така! Недей да разбиваш с факти и цифри една от опорките на родните привърженици на Путин, че Америка яко ще се напечели от продажбата на оръжие. Недей, моля те! 😀
  • Аз пък мисля, че дискусията вече става безсмислено дъвкане на гледни точки.
  • Точно тази дискусия доказва много от тезите в моето скромно писание... След десетина коментара, кат' си кажем един на друг комплиментите, пак за Америка заговорихме. Ми имат си проблеми хората. А ние все не можем да гледаме истината в очите. Рекети, отвличания, обезглавяване, кастрация, прочутото мъчение на ФСБ с поетичното име "21 розички" (знаете ли го?), Буча, Мариупол, ..., Умань. Всичко е планирано от американците и техните марионетки. Ах колко са подли и противни... Един съсед, отраснал в Харков му викам преди година: "Боже те (рашките) пускат термобарични и касетъчни бомби в Харков, че това е военно престъпление!" А той: "Споко, още нищо не си видял."... и ме светна. Не му вярвах, ама се оказа прав... те това беше прогностика.
  • Помолих за "неутрален" поглед, но не става. Пристрастни сте. Байдън закопа Америка и повлече Европа. Русия гледа на изток. Китай ще завладява света чрез търговия. Светът вече няма да е двуполюсен. И хората ще се научат на диалогичност, търпение и взаимно изгодни отношения, може би.
  • и Артър Хейли - "Колела", "Претоварване" най-вече, прогностична литература, писани преди години, реалност днес,
  • Кънчо - 😅 🤣 Хамерика от 15 г е в кредитна икономическа криза, от там тръгна световната, за това стигнахме до тук. Я пак - последните новини, и да броиш жертвите на масовите убийства там! Свободен и щастлив народ, хамериканска мечта, която си живее в мечтата. И не пазари търси, а ресурси! А свръхпроизводството на военна техника и оръжие как намира пазар - с война! Империализъм, Кънчо. А как най-бързо и лесно се пренасят оръжие и наркотици? По въздух и вода. И понеже сме натовци, у нас си влизат без контрол, а понеже сме путконатовци, сме единствената държава, която дори и наем за базите не им взима за разлика от Румъния и Гърция.
    Що води войни само с нефтенни и минни държави?
    Лятото след 9 г си дойде за малко познат от там, и защо не си остане? Защото не може, изплаща кредити.
    Беги да четеш Бжежински!
  • Ако "опростачим" дискусията и приемем, че САЩ са печатница на пари, Русия е бензиностанция с ракети, а Китай е фабрика за евтини стоки, пита се, кой има интерес, да се клати света?!
  • Кънчо, това дали ти се вярва на теб или не, че съществува Дийп Стейд в САЩ не променя нещата. Русия винаги е била и остава пречка пред определени сили които от векове се стремят към световно господство. Не си ли слушай Бжежински и др. като него, а сега и Шваб. И не ''Западът'' като съвкупност от държави и население, а ''Западът'' като ''цивилизационен модел'' и визия за управление на света са наистина проблемът. Да си градят своя свят както искат, но да оставят останалата част от планетата да се развива по свой път - ама Не!
    И защо Тръп се оказа толкова страшен за тези сили, че от мухата правят слон и искат на всяка цена да му попречат да се кандидатира пак. Дали не е щото нещо не им въври по свирката.
  • 1) БВП на русия (преди войната) е съизмерим (4 пъти) този на Нигерия. Става дума за Русия -- най-богатата на ресурси страна, най-голямата, и най-нананайската, както знаем от малки. Ако не виждате проблем, да продължим...

    2) За ВПК-то. Капитализацията на LMT (Lockheed Martin Corp) дето прави Св. Джавелин и нашите F16 и др -- сиреч американският аналог на ВМЗ е 118 милиарда долара. За сравнение, тази на тяхното Home Depot - верига магазини за строителни мат'ряли и прочие домашни потреби е 304 милиарда долара, около три (3) пъти по-голяма от LMT... (пауза за да си помислите).

    Поразровете и си съставете картинката колко точно им дреме на каптажа на американците, че "печелят" пари от продажба на оръжие. Те не печелят от това... Не печелят от трупове. Те имат нужда от свободна търговия и предвидими условия за бизнес. Те (западът или "мръсните капиталисти" и всички ние губим от потъпкването на основни принципи на международният ред.
  • Всеки промотира своята истина, но интересното е, че влага такава страст и доводи, сякаш той самият командва парада...
    И допирателни точки няма в двете крайности, а и май не са и възможни.
    Но синджира си лае, кучето пие бира, кервана си върви и фсичко е огей...
    Шоуто не трябва да спира!
  • Напротив! САЩ имат огромен интерес Русия да се разпадне! Ако не беше така, Русия щеше да е в ЕС и светът щеше да е друг. Както е тръгнало, ще дойде време, когато политиците ни ще ходят на консултации в китайското посолство. Освен това, става въпрос и за различни култури. Не можеш да насаждаш евроатлантически "ценности" на арабите, азиатците, дори и на източно европейците.
  • Интересно... дискусията се поизчисти. Има логика в това което казвате, но проблема ми е, че падате в капана на стереотипите за гадния запад дето все иска да нашока репата на братушките. Преди да съм се увлякъл, САЩ нямат никакъв интерес от това Русия да се разпадне. Те не знаят какво да правят с русия на части. Много съмнителен и робски е мирогледът, че аджеба някакъв "кабал" се е събрал и планирал всичко. Верно, путьо е планирАл. То е почнАло от 2008, па и преди. Впрочем за Чечения да не говорим, че там е било страшно -- пак Америка ли планирала изравняването на Грозни със земята... Нейсе. За да се ориентирате, погледнете числата и парите... (следва)
  • Славяните се избиват взаимно. Прекрасно! Това беше мечтата на американците! Русия е вкарана във война, ще се изтощи и Западът ще я смачка. Хитър план. Украинците са стръв, очевадно е. Но какво ще стане, ако Украйна не победи и Русия не клекне?! Трета световна?! Тогава всички губят. Значи има и план Б.
  • Най-лесно се обясняват явленията на световната сцена, ако се разбере, каква роля играят артистите - политици. Не взимайте страна, гледайте като неутрални зрители. Кои са те? Путин, Байдън, Си. Това са основните. Зеленски, Урсула, Макрон, Щолц, политиците от Европа, с малки изключения, са марионетки. Не ги слушайте какво говорят, а как играят. Естествено, борят се за власт и световно влияние. Зад тях стоят големи държави. Байдън и англосаксонците - самочувсвие на хора първа ръка, дърпащи конците на другите. Путин - руснаците и православния свят, отстояват си позициите и се чувстват застрашени. Си - китайците дръпнаха в технологиите, огромно население, фабриката на света, без тях не може, търсят си мястото. От тези позиции, лесно може да се разбере, защо постъпват така или онака. Играта е между Русия и Америка. Игра на нерви, докато единият клекне. Мен и вас, политиците не ни броят и за сливи. Ние сме източно европейци и сме хора втора ръка, според дядо Байдън, Урсула и сие.
  • Нали мотивът беше ''денацификация и демилитаризация''. Само че в Галичина - основното гнездо на радикалите-нацисти си живеят спокойно, а оръжията си пристигат безпрепятствено.
  • Така е - войната е планувана и предизвикана от определени кръгове в САЩ.
    Обаче на мен пак не ми става ясно, защо руснаците не направят необходимото за да пресекат доставките на оръжие. В крайна сметка това оръжие не се телепортира директно на фронта. То пристига по жп линии или пътища откъм Полша. Е, да бяха ги взривили тези коридори - те не са стотици, а само няколко.
    И Пригожин се оплаква от подкрепа ат Москва. А цялата операция в момента изглежда пада върху гърба на Вагнер. Що за отношение към Вагнер от страна на Москва. Затова си мисля, че има някаква договорка, между Запада и Москва. А това не ми харесва, защото значи, че войната може да се проточи много дълго време. Докато ВПК на САЩ решат, че са се напечелили достатъчно.
  • ''...свободата е условно понятие в рамките на някакви параметри. Интересно е кой ги определя тия параметри''.

    Точно! И с много други понятия е така.
  • Ами да, нарицателно е за тип поведенчески модел. Без уточнение мъжки или женски. Дума без род. Само ед.ч. и мн.ч. може да приема. Нека имаме предвид, че на коментарите няма възможност за поставяне на червена точка. Авторът има академичен подход и някои добри попадения на тема истина и свобода. Набелязва опорни точки и ги дефинира. Според мен истината е това в което вярваме, а свободата е условно понятие в рамките на някакви параметри. Интересно е кой ги определя тия параметри. Същественото е изразената позиция, която аз като цяло не споделям, не заглавието. То може да претендира за неологизъм. Решението за война не е споходило спонтанно Путин. Още по-малко е предизвикано от завист за висок стандарт или от скука. Има предистория. САЩ точно предсказа кога ще започне, защото я предизвика. Тръмп не би я допуснал. Сега го съдят. Превантивно. Да не я спре догодина. Войната носи печалби. Някои искат да продължи още 4-5г. и повече.
  • Замислих се, семантиката е ГОЛяма наука! И си спомних една стара семантенция "пИтка е вид мъжки характер, а пи4ка е женски полов орган". Което пък води към следващото стъпало "какво ли е мъжки полов орган и има ли той почва у нас?" Боздуган, паламарка, бухалка, робокоп?
  • Ами не, Краси, не сме прочели само заглавието. И нищо съществено, ново или изключително не казва авторът, че да му превъзнасяте и коментирате “есето” толкова. Ако ще одобрявате путки, направете си порно сайт, няма лошо. Освен ако не поканите Буковски да публикува тук, но малко сте закъсняли за това. 😊
  • Путин е наивен човек. Военните го лъжат, че всичко върви ''по план'' и той изглежда им вярва. И ще е цяло чудо, ако Русия победи. Това не е война като война, а пълна излагация от страна на Русия. Западът праща оръжие и то абсолютно безпрепятствено достига предназначението си. И това ако е война...
    И да се откажат от започнатото не могат... Края не се вижда. Аз пък все си мисля, че точно това е идеята. И Путин (или тези около него), и Байдън и Зеленски го играят заедно (мое мнение).
  • ИнаКалина, съгласен съм напълно с тебе 😎 Светът е шарен и всеки си живее в някакъв паралелен свят. Не се очудвам на този и други подобни текстове - постоянно в света се появяват хора с различни идеи и мото на живота. Избягвам думите 'прогресивен' и 'ретрограден', най - важното е според мене да се научим да живеем заедно на тази земя, без такива идеи за унищожаване на човек или народност. ' Не прави това, което не искаш да ти правят другите' е залегнало в християнските ценности. Лошото е, когато такива бесни идеи се реализират от нечие правителство, обикновенно в разрез с техния народ.
    А за цялата история на Украйна и за перипетиите да правителството им има чудесна статия - година по година от 1941 до сега - на руски език ..
    https://theotherukraine.info/2023/04/17/ukrainskij-naczizm-ili-pochemu-neobhodim-novyj-nyurnberg/?fbclid=IwAR1-VR1QMOwnYxRmdBmmONbw9IMoCoyau-DWPtJZJ_0EqxTLIacSTvO1Oio
  • ... Стигаме до края - двете групи са си доволни от живота и всичко им е ясно ... още от деца - по ДЕТСКИ - ' Бай Танас е само мас!' (от Таралежите) - Путин - путльо, путлер ... присмял се ърбел на щърбел, че бил гърбав! Каква ДЕТСКА радост! Ни грам мозък, но - поради липса на такъв и това върши работа. И просто няма нужда да се вниква в същността на проблема - всичко е ясно! Съпътстващите обяснения са в същия първичен стил. Войната била ужасна - но някой казвал ли им е за другата страна - как в Украйна има лов на мъже за месомелачката, как цялата идея за войната е чужда и на Русия и на Украйна, колко много украинци и украинки са изчезнали в западна посока, но без тяхно съгласие, цели или на части.
    Знам, не мога да убедя никого от тях в такава идея. Мога само да ги посъветвам да погледнат по отвисоко, даже да се качат на космическата МКС - оттам всичко се вижда по - ясно... за хора, които са готови да погледнат истината в очите ... а тя старателно се крие в медиите.
  • И сега берем плодовете, Пламене, независимо кои сме и къде сме. Много е хубаво да се чете. Но си трябва и култура: и на четенето, и на слушането. От много гледни точки не боли глава. Така се формира мироглед. Но постоянното говорене е безполезно и болезнено: и за говорещия и за засегнатите от дразнещия шум. Войните не стават от днес за утре. За част от нещата знам от 2005 година от украинци. Какво ще следва. Някои още тогава "се изнесоха", а други - години преди това, заради това, което се очаква... И не - няма красива война. Но да се използват сърцераздирателни истории за манипулиране на общественото мнение е много стара версия на машината за правене на пари. Е, когато пораснем достатъчно, светът може и да е друг, но това е великолепно предизвикателство за бъдещите поколения.
  • Та -. Много от хората обичат да си седят в къщи, едни - да гледат футбол, други да слушат новините, трети - не обичат нито едното, нито другото но четат и гледат странични източници. Тези, футболистите са много яки - цялата енергия си използват за викане и свиркане, по презумпция любимият им отбор е светая светих и недай си боже съдията да отсъди нещо против него, скачат и налитат на бой, без значение, че техен играч наистина е играл с ръка или непозволено е подсекъл противников играч. После - в стадиона или кръчмата доволни разтоварват цялата си мисловна дейност. Тези, с новините са същия дол дренки - с еротичен екстаз попиват новините и се радват на думите и гледката на лустросани политици, после разпространяват 'правата вяра' и направо блокират, когато някакъв неугледен им говори, че политиката трябва да е за доброто на българите, а не за някакви чужди интереси. Общото между двете групи е, че са първосигнални и релейни (вкл - изкл) и в допълнение - следва 😎
  • Има, има! Държавата е пълна с полови органи, хора не останаха!
    Но ще кажа, какво не ми харесва в произведението. Неуместна е употребата на нежния женски полов орган, от който всички сме излези, като нарицателно, обозначаващо некачествен човешки материал. Ако авторът си търси внимание и слава, провокирайки, получи си ги, но самото есе, няма особена стойност за мен.
  • ...а вече не е ли?

    Сенд, че то останаха ли мъжки полови органи в таз държава.
  • Монетата не е само с две страни, тя има и периферия, която никой не забелязва. Много се смях на емоционалните ви коментари, явно хората търсят отдушник, приказва им се на злободневни теми. Комичното е, че всеки се мисли за абсолютно прав. Предлагам Канчо да напише и едно есе за х*йовете, защото ми се струва, че са незаслужено пренебрегнати.
  • Метроном - забравил ли си, че '94 г Бог беше българин?
  • Руснаците засадиха там идеите на многонационална държава с девиза 'Мой адрес Советский Союз', дадоха територии, технологии (не бяха толкова лъскави като западните, но работеха) ... обаче след 1991 СССР се разпадна, международните мислители засяха договорености и Украйна започна да търси нов път. След което обаче там бяха засети кълновете на неоколониалната западна политика, грижливо наторени с обещания за приемането й в двата бленувани съюза, които вече се разпадат. Западнярите грижливо помагаха - кълновете порастнаха и дадоха плодове - русофобията и нацизма. Страната се напълни със секретни лаборатории и оръжия. Всички договорки бяха хубаво изгнили. Забраниха руския език, въпреки, че повече от половината население го говореше, унищожават Православната Църква, бомбардират Донбас и Луганс вече девета година. Политическото управление на държавата стана западна марионетка ... много има какво да се напише. Усилено предизвикваха Русия и въпросът стана - Кой ще нападне първи.
    Следва 😎
  • ''...с произход възвишен''!!! Ти да видиш.
    Пепи - майтап ли е, или насериозно го мислиш.
    Не се чудете на македонците тогава - то било заразно. От нас ще да са го прехванали.
  • jonnnn (Пламен) - обаче ние не сме първобитни недодялани диваци като тез завистливи руснаци, а сме народ нджелегентен с произход възвишен и бездефектентен и сме над нещата, че да си решаваме некакви злободневни проблеми с войната 🐥
  • Аз само едно не мога да си обясня - защо руснаците не воюват както трябва. ''На война, като на война''. Вече да беше приключило всичко. И там е много мътно.
    Колкото и да се мъчат да пазят населението, нито украинците ще им го оценят, нито запада, нито нашите либерали, нито руските либерали. За тях Русия винаги ще бъде ''Империя на злото'' - дори да не воюва.
  • Малко съм изпуснал началото на купона, но след като прочетох това есе за путките, такава логорея ме натисна, че застинах вцепенен и за час през главата ми минаха толкова мисли, че ... почти съм готов да напиша свързано произведение, ама три пъти по дълго...
    Особено ме впечатли цитата .. 'Путьо нападна Украйна, щото го фана шубето, че Украинците живеят по-добре и свободно и Руснаците почнаха да поглеждат натам'' ... Ако имаше някаква логика, ние трябва да нападнем Гърция и да и грабнеме сиртакито, че и нашенците ходят често натам, от сърбите - Лепа Брена, от Запада и Щатите - американската мечта, ама ще си я вземем без страхотния държавен дълг, без бездомните, без фалиралите банки ... Хм - на голяма далавера ще сме .... чиста смехория е написания цитат 🤓
    Та - за путките - ЛГБТИ ми забранява да говоря за полове, но природата си го е измислила - теоретично те представляват плодотворни дупки - каквото пуснеш, такова излиза. В Украйна руснаците пускаха много неща ... следва 😎
  • Да, Миг31, имаш основание: "Днес има приблизително 1,36 милиона украински канадци или към 4 % от популацията и това ги прави най-голямата славянска група в Канада. Имиграцията на украинци в Канада започва още през 1812 г..."
    "Много се ядосах вчера… един от моите учители не може да си позволи да си плати един зъб да му оправят. Извадиха му го. Едно средно статистическо канадско учителско семейство даже и с кола трудно ще си позволи да отиде до Едмънтън, а новодошлите украински семейства ходиха всички със самолет до там и обратно! На разходка. Ние не разбираме: ако е тяхна война, защо не си я водят сами, а търсят пари и пушечно месо отвън и идват тук да демонстрират стандарт?! Намерихме специални учители за децата им, да говорят с тях на украински, а децата им не знаят украински?! Къде отиват всичките средства, които непрекъснато им се изпращат и защо моите данъци отиват за оръжия?! А дали тези, които поддържат г-н Зеленски разбират, че стават негови съучастници ?!..."
  • Благодаря, Майсторе! Въпреки, че се поскарахме, на мене ми е много драго, че хората в България могат спокойно да си кажат какво им е на душа и на сърце. Радвам се, че сайта е истинско място за "откровения"! Благодаря! Особено съм впечатлен от младите (Светли02, браво, без капчица сарказъм, много ме радваш). Затуй България в социално и народопсихологическо отношение е на светлинни години пред завалиите от Русия, па и от западните демокрации дето смятате тъй лековерно, че ми движат мислите. Не, мислите са си мои, изтерзани и изживени, премерени и претеглени стотици пъти през неумолимите факти и закони на математиката. Това дето го писах е нещо като теорема. Може да Ви е малко тегаво и аксиомите да не ви уйдисват, ама т'ва е. Надявам се, че и Вие които спорите така горещо да продължите да мислите ама така истински и свободно както истински Българи, ако и да не ми уйдисва на мене или на който и да е.
    Впрочем, Майсторе. Недей да пускаш превода на "Враже", че не са готови хората тука.
  • Канчо, това че предпочиташ да вярваш на американска пропагандата и на техните частни медии в България си е твой проблем. Това не значи, че и аз ще съм като теб и без да се съмнявам ще казвам на черното бяло.
  • И аз!
  • ''А политическа цензура в сайта не имало и не бива да има''.
    Подкрепям!
  • Някои коментиращи май са прочели само заглавието. Ако прочетат и текста, ще разберат каква семантика се влага в него от автора. И етимологията се е опитал да обясни. А политическа цензура в сайта не имало и не бива да има.
  • Скоро целия ад ще се изсипе на Земята. И Антихриста ще дойде. И сегашните беди ще ни се сторят детска игра. А аз ''чакам възкресение на мъртвите и живот в бъдещия век''. Амин!
    Това ми е вярата и надеждата. Това ми дава сили за живот.
    А тук ще бъде ад.
  • Питай редакторите, Пепи.
  • А "путки" обидно ли е?
  • Уж обидите не се толерират - уж... А като гледам всеки с различно мнение от ''правилното'' е ''гнусен'', противен''... фашист...
    Руснаци и украинци се избиват за радост на глобалистите, ама ако ни раздадат оръжие и ние българите ще почнем да се избиваме взаимно - сигурен съм.
  • Това си е твоята истина, Никой не я оспорва Аз си имам своя, базирана на собствени наблюдения.Всеки от коментиралите си има собствена, което е напълно нормално. Пугачова и Акунин бавно, но сигурно остаряват и на тяхно място идват нови величия.Ето я и руската култура,уж убита от Путин. Жива, здрава и развиваща се.
    https://youtu.be/fd6EKKKjIoE
  • Акеми, слънчице, тука жестоко се разминаваме. Явно Вие предпочитате да си вярвате на пропагандата и на топлите спомени от младините. Сиреч, на скалъпената Ви, удобна истина дето никога няма да Ви противоречи или накара да се почувствате неудобно. Всъщност, чувствате ли? И какво точно? Путьо нападна Украйна, щото го фана шубето, че Украинците живеят по-добре и свободно и Руснаците почнаха да поглеждат натам. Срамота. И за Македония срамота! Ялов е мирогледа дето все в миналото се рови. А то е по-често срамно, отколкото славно, и нашето па и руското такова. Историята трябва да се знае за да не се повтаря, а не за да се опиянчваме от нея, особено когато ни е грубо пренаписвана с кръвта и червата на цвета на нацията. Знам че не ви харесва, но това е моята истина. Впрочем, не казахте нищо за Акунин, за Алла, за истинската Русия... имате да наваксвате няколко десетилетия. Дано ви е останало малко любопитство.
  • Отвратително! Много ясно олицетворява интелектуалните способности на хората от жълтопаветния планктон. Особено като се има предвид как тази група хора се имат за прави и всяка друга гледна точка е скривана или плюта. Модерни розови фашисти, даже не съм сигурен до колко този профил е истински 😁
  • Да не говорим, че и език си нямат а се опитват да ни пробутат някаква абсурдна смес от стар руски развален полски. Една о първите държави в света по корупция. Национали герои -Бандера (явен нацист) , Петлюра ( пак нацист, но прикрит) Шухевич (сещаш се какъв). По времето когато бях студентка в Москва половината сводници в Русия бяха все украинци а в Одеса можеше да размениш шише водка срещу граната или калашник. Пак Украйна е водеща в света по износ на човешки органи, включително детски. За дилърите около училищата и неонацистките лагери няма да отварям дума въобще, защото има достатъчно информация. Сега разбра ли защо не ги искам нито в ЕС, нито под слънцето изобщо. Ако това ще те успокои те са чак на трето и последно място в черния ми списък. Преди тях са съседите, които се мислят за създатели на вселената и албанците с манталитет отпреди 3 века.
  • Нека Бог се смили над душата ви!....
  • Просто не съм лицемер ,Анани и в прав текст заявявам, че не ми дреме за съдбата на украинските паразити измислената им държава. Където са македонците,там са и тези. Имало един викнгски ярл,който основал Киевска Рус. Дошли монголите и затрили държавата, после поляците, унгарците, руснаците... и накрая се получила една кочина , населена с паразити, които не знаят нито какви са, ни какво искат. Даже за вярата си не могат да се разберат.
  • Не. Никога няма, Акеми. Знаете ли, най-важното, което всяко момче по света е запомнило за японците, е безукорната им вежливост. А вие, вие, Акеми, вие сте толкова брутална, толкова несправедлива, толкова гнусна и нечестна, че просто се удивлявам как можете да съществувате като някаква уж японска действителност. Акеми, хората мрат! Хората са клани, отвличани и изнасилвани! Съвсем обикновени хора. А вие, Акеми, вие философствате. Дано ви простят вашите богове! Ако имате богове... Ех, Акеми.... Като българин мога да ви кажа само едно: Кешки да се беше потурчил, пък немаше толкова жал да ми е...
  • Нищо не си зачекнал, Кънчо. Ти изказваш позицията си по малко странен начин в произведението а ние правим същото в коментарите. Само Анани се мъчи да блесне, но нещо не му се получава. За името ми си напълно прав. Никога не съм твърдяла,че се наричам така, просто използвам това име когато общувам с японци за тяхно улеснение. Иначе по документи съм Ангелина, пък и съм руса, така че трудно ще мина за японка. Бъди здрав!
  • Лоши японци, Анани, много лоши. Никога няма да ги приучим на европейски ценности. Тия гадове в последно време загърбиха санкциите и купуват руски горива на цени над определения таван. Видиш ли, руските били най- на сметка а те не искали икономиката им да пострада заради някаква измислена държава на която не са длъжни с нищо. Фумио Кишида пък бил много зает и цяла година не намерил време да посети Киев. Чак наскоро отиде и подарил на онова същество със вмирисаната зелена тениска...хартиена лампа. Няма да ти обяснявам какво значи този подарък,защото човек трябва да е запознат с азиатските нрави а ти си гола вода в това отношение. А хората масово питат къде отиват парите, които държавата дарява на Украйна за хуманитарни цели,защото украинците продължават да гладуват и мрат от болести по мазетата. Общо взето скоро май ще врътнат кранчето. Няма оправия с тях, нали?
  • Прощавайте, че ви зачекнах така яко комунистическите струпеи... Акеми Йошида е истинската Акеми, колкото Григорий Чкхатришвили е Акунин... Жал ми е за Миг-чо, обаче. Живее в някаква паралелна реалност, която ще му се спихне на главата в идните "2-3 седмици" както казва Алексей Арестович. Впрочем, аз съм русофил и ми е жал как путьо унищожава културата и моралните ценности на руският народ, който (не физически) е даже повече угнетен от украинският. Къде е Алла Пугачова? Б. Акунин? Макаревич? Запитвали ли сте се или вие там сте по-руснаци от Алла Борисовна? Я се замислете малко... Ако не сте чели Акунин, в оригинал изобщо повече не се обаждайте, че срамота...
  • Акеми сама, нещо много се разлютихте... знаете ли, ако имахте поне нещо японско у себе си, при всичката несправедливост, която бълвате, отдавна да сте се... Но явно и японците днес са просто реклама на хапчета за надебеляване....
  • А ти какво искаш да се направи? Ако си толкова загрижен за Украйна сформирай един доброволчески легион и отивайте да воювате против антихриста Путин. Само дето се иска гръбнак за подобно начинание а вие сте обикновени дървени философи и крякате понеже ви е +наредено от Вашингтон и Брюксел . И за да привлечете малко внимание към себе си,разбира се. Все пак и келепир трябва да има под някаква форма.
  • Аз нищо няма да ви натрапвам, аз само ще се поинтересувам и ще подам сигнал където трябва дали е позволено в европейска страна да се разпространява нацистка пропаганда. Бъдете сигурен в това. Вашата бесовщина трябва да бъде смазана и ще бъде. Колкото и да се гърчите вие в безумните си убийства и кланета. Има закони. Има справедливост.
  • Господин Анани Ананиев вместо тук да бълвате огън и жупел вървете на фронта да защитавате идеалите си! Не Ми натрапвайте възгледи от типа "Който не е с нас е против нас!" Историята показа и доказа , че този филм не е с "happy end"! А усмивката ми........ беше саркастична .....! Благодаря Ви за вниманието на моето "престъпно " мнение ! "На лъжата краката са къси , а ръцете на Истината имат желязна прегръдка!
  • Тук се усмихваме. А хората мрат. Прострелват ги. Режат им главите. Разкъсват им месата. Бесят ги. Карат ги сами да си копаят гробовете. Само по една причина. Защото са украинци. И искат да живеят на земята, където са се родили. А ние се усмихваме. И ни е хубаво. Защото сме европейци. И сме демократи. И сме за мир. Затова се усмихваме... Докато мечката не заиграе и в нашия двор. Тогава вече няма да се усмихваме. Но и няма кой да ни чуе, когато ревем. Защото се усмихвахме, когато другите плачеха....
    Акеми, вие нали уж сте от Япония? Нали? Идете и кажете на императора си, че е боклук... А, май няма да стане.... Май няма да посмеете... Идиотщините май са запазени само за тъпите европейци... Но защо да говорим за тъпия ви император, идете в Германия и кажете, че не е имало избиване на евреите и Айхман е чудесен човек.... И там са поръчали демокрация. Ама май няма да ви търпят. Само такива глупаци като нас ви търпят. Засега....
  • Демокрация, Анани. Нали затова ревяхте навремето? Вече всеки има право да си изкаже мнението свободно. Знаеш ли колко интервюта с Чарлз Менсън има? Та значи щом сте поръчали демокрация, ще си я търпите. Няма да слушаме само вашето мнение, което и без друго е ясно.
  • "По-добре е да замълчиш и да те помислят за глупав, отколкото да си отвориш устата и да премахнеш всички съмнения за това." Усмиииих!
    Ейбрахам Линкълн
  • Аз наистина не разбирам как е възможно тези смешни пропаганди да бъдат допускани в една уж европейска и уж демократична държава. То е същото като да пишете хвалебствия днес за Третия райх. Две еднакво престъпни диктатури. Наистина не разбирам няма ли в края на краищата да има някакъв ред, някакъв закон? Или да си публикуваме свастики, сърпове и чукове, колкото ни е угодно....
  • Михайло Нечай беше уникално мъдър човек1 За бъдещето на Украйна той каза: " Ще има жестока война. Украйна ще се разпадне! Западните части ще са към Полша. Карпатската част ще е Унгария. Буковина ще е Румъния! Останалата част ще е Русия! В бъдеще ще се създаде нова Украйна , но тя ще е на територията на Канада! " Клипа съм го гледал 2008 година в утуб! А сегашните събития бяха предсказани и от Жириновки в токшоуто на Гордон на украйнската телевизия ! Жириновски участваше във видио връзка . Думите му бяха: " Нито аз нито вие имате право да говорите от името на народа ! Всеки от нас изказва лично мнение! Три неща: 1 Украйна никога няма да бъде в НАТО! 2. Руския флот никога няма да напусне руския град-герой Севастопол! 3. Ако Украйна забрани руския език ще се разпадне по икономическа нецелесообразност! " Това съм го гледал 2009 година. Всичко се сбъдна и сбъдва! Историята е точна наука!
  • Молфр Нечай каза, че ще има война, но всичко ще върви по план. Според него те ще се опитат да се договорят с Путин, но той е много хитър човек, който постоянно се прави, че нищо не разбира. Срещу него обаче ще има сила.
  • Последний Карпатский мольфар Михайло Нечай еще 2007 года предсказал: "Украйну хана!" . Дискусия фенита!
  • Удари му едно рамо, Таня, че горкия не може да излезе от червената зона.
  • Прочетох текста внимателно, без да реагирам емоционално на циничната дума. Абсолютно сте прав, но ако я бяхте заменили с друга, приемлива дума, може би нямаше да срещнете явна съпротива!
  • Явно съм засегнал някои от Вас където много Ви боли. Прощавайте... то е за хубаво. Както пее народа: "балноно да си кажиме ... чие е бално по множко" (ха да видим кой ще познае песента, родолюбиви приятели). Аз просто исках да внеса яснота, да запаля свещ както се казва. Затова внимателно си премерих думите... Благодаря! Останалото зависи от вас - кой както може... Сполайте и не бъдете пАтки.
  • Първо се зачудих как е възможно човек да изпише толкова глупости наведнъж,но после обърнах внимание на възрастта ти и всичко ми се изясни. Годинките не прощават при някои хора. Философските ти напъни изобщо няма да коментирам, защото са абсурдни от първото до последното изречение.
  • Да, така наречената демокрация е пълна с кусури, а режимът в Русия е супер и войната на Путин трябва да се подкрепя от целият свят. Да, ама не!
  • Демокрация отдавна няма. /Това, което ние разбираме по определение за демокрация, в действителност никога не е съществувало./ Т.н. демократичен свят е егоистичен и алчен, подвластен на многонационални корпорации и разчитащ на проява на здрав разум от другата страна по отношение на използването на ядрени оръжия.
  • Значи според теб, Запада е толкова глупав, че изпраща оръжие в Украйна, за да ескалира войната там, да се “напечели” и да се стигне до ядрен конфликт, пагубен за всички. Еми, много тъп тоя Запад.
  • Точно това искат според мен, защото за някой кръгове е изгодно. И не е необходимо да ми напомняш. Втръснало ми е да го слушам. Ще си позволя и аз да ти припомня нещо "Една неистина, повторена 100 пъти, става истина". Явно Гьобелс е доста тачен учител от повечето "демократи".
  • ''Демократичния свят''?! Това го вярвах в началото на 90-те. Оттогава пораснах.
  • Блу, нека да ти припомня, че тази “извратена” логика я споделят почти всички страни от ЕС, а и много други развити демокрации в света. Защо според теб провят това? Само не ми казвай, че тези страни искат войната да продължи.
  • Блу, вие смятате едно, аз смятам друго. Що се отнася до това, защо сайтът е с все по-малко коментари, аз ще ви кажа - обърнете внимание какви са 99 % от съществуващите коментари - "миличка, прекрасно е", "великолепно", "прелестно", "вълшебно". Сякаш тук са се събрали всичките носители на Нобелова награда за литература и тук-таме по някой на Хердеровата награда. И само да посмее някой да каже нещо по-различно от "миличка, прекрасно е" - тогава настъпва краят на света. Затова има все по-малко коментари, защото това не са коментари, а взаимни хвалби. На никого такива неща не му се четат. Но това е извън темата за полуделия руски диктатор, за което се извинявам.
  • Юри, пиши против войната и приветствай изпращането на оръжия, защото според нечия извратена логика точно така се спира война - с повече оръжия. khanas (Анани Ананиев), по-нетърпящ чуждо мнение от вас , почти не съм срещала. Вашето го четох и смятам, че е излишно хабене на емоционална енергия едно и също нещо да се повтаря многократно. Между другото, точно заради публикации като горната и размяната на изпълнени с неприязън коментари, сайта е все по- малко посещаван и с все по- малко коментари. Мое мнение, с което не е необходимо да се съгласявате.
  • Питам, понеже много ми напомня за комунистите по времето на соца. И те не носеха на чуждо мнение.
  • Как бих могъл да охарактеризирам неизвестен човек? "Един автор". Това го можете само вие - дълбоко моралните, които се изчервявате и възмущавате от нецензурните думи...
  • ...и му тръгват киселини, Пепи, и почва да се оригва.
  • А и а и един лаф, че мъжът като кажел "пу*ка", и устата му се пълнела с лиго 😄
  • Анани, има един автор в сайта, който е дълбоко възмутен от руската агресия и много силно съчувства на украинския народ. С една дума - има ''правилна'' позиция. Но не търпи коментари под творбите си които са в разрез с неговите виждания - трие ги и блокирва. Ти как би го охарактеризирал: като ''тоталитарно мислещ'' (което е характерно за путлеристите) или като ''свободомислещ''? ''Свободомислещите'' не бяха ли ''толерантни'' към инакомислещите?
  • Щом може, всеки да си пише за каквото иска, аз коментирах езика
    Да ходи на някой протест на "Възраждане" пр, където са предимно русофили, и да им вика в лицата п*тки, а не тука
  • Каквото за хитлер и хитлеристите, това за путлер и путлеристите! И ще бъде!
  • Пепи, Блу, да спрем да пишем против войната, това ли искате? Е, няма как да стане! А Путин, отдавна си е заслужил всички прозвища и омразата на половината свят. Няма такъв сатрап!
  • Знам, че не желаете отговор, Блу. Много бихте искали само вашето мнение да се чува. Това е типично за всички тоталитарно мислещи хора. За съжаление, още не сте "земаале властта". Като я вземете и ни обявите за врагове на народа - тогава...
  • А аз си мисля, че Канибал е все още жив.
  • У нас кучетата ядат живи хора...
  • Пепи, другите платформи пращят по шевовете от антипутлеристи. Тук барем се броят на пръсти.
    Всеки ден като погледна коментарите във Вести БГ оценям колко чисто е тук в Откровения.
    Там има един, който пуска линкове под всеки материал (не съм ги поглеждал) в които улични кучета се хранели с трупове на убити ''ватници''. Прави го редовно от доста време насам. Явно тези клипове са му любими. От такива ''загрижени за мира'' - мерси.
  • Фонетика действительно россию предупреждает:
    Распутин - знак конца российской империи, Путин - знак конца русского мира
    Дом, где расстреляли семью Романовых принедлежал купцу Ипатьеву,
    посмотрите, где расположена администрация президента россии -
    Администрация Президента, Москва, Ипатьевский переулок, 9

    Во всем есть знаки, их множество, нужно только не лениться и с благодарностью их принимать.
  • Защо над 30% от оцелелите след военни мисии се завръщат психясали? Защото в действие тръгват дрогирани, пиянството е по-малък проблем.

    И накрая. - тия простотии защо не идете да си пишете в други платформи? Има достатъчно в нета

    Хващайте си антипитковците х*я в рЪка, както е казал народът, и беж🤬
  • khanas (Анани Ананиев), що не си запазиш мнението за себе си. Това, че ЕС и САЩ изпращат оръжие на трезвите украинци, за да убиват пияни руснаци сигурно не е лицемерие. Не желая отговор в какъвто и да е вид. Въпросът е реторичен.
  • ''пияната руска паплач убива, отвлича и изнасилва'' - сериозно?!?
    Ще добавя: ...и отвлича малки украинчета и ги яде.
    Е, няма гладни да стоят я.
  • "Варосаните гробници" са точно лицемерите, които, ах, са за мира, които, ах, са състрадателни, които, ах, не могат да понасят неприлични думи, а в същото време само на 500 километра от тук пияната руска паплач убива, отвлича и изнасилва. Ето това са "варосаните гробници".
  • ''Варосаните гробници'' са фарисеите. Господ, така ги нарича и уточнява защо. А на мен ми се струва, че точно ''цивилизования свят'' днес напълно му подхожда това определение. Голям рев ореваха за Украйна, но не виждат и не чуват за гоненията срещу православните украинци от страна на властимащите. За това, че активистите наричат Библията и православните светини ''мусор''. Дошло е време лицемерието да тържествува.
  • Един въпрос ме мъчи: защо с напредването на години много хора стават безцеремонни в езика и поведението си?
    И ощен един, произхождащ от първия: така ли говориш и навън - в магазини, заведения, с познатите си?
    А колкото до това какво е пИтка, все повече правени в г*з се появяват къде ли не!
  • Колко прав е бил Исус преди 2000 години за "варосаните гробници". Тия варосани гробници явно си съществуват и до днес. Невероятно е какво хергеле от "бюстители на морала" се появи днес. Това само може да ме радва. Очевидно се насочваме към нов Златен век с шум на кринолини и европейски "дансове". Докато, разбира се, полудялото диктаторче от кремълските подземия не спусне нова директива на петата си колона...
  • Гнусотийките и аз ги мога, ама... в момента ми се доака - отивам да акам.
  • Утре аз ще се пробвам 🤣
    Имам няколко хиляди непубликувани творби, почивам - сега отивам да ровя за нещо гнусно, гадно и противно за утре.
    Явно това са новите тенденции в личното творчество в световен мащаб 🤣, та да не съм старо старомоден 🤪
  • Ми... тя вече е отървана. Коня с каруцата отидЕ в драките. Утре ще чакам нещо и за хуйове.
  • Изкуственият интелект в действие! Пази Боже сляпо да прегледа!
  • От третия път успях да прочета докрая.
    Е, имам нужда от душ сега, но не външен, а вътрешен такъв, че много мръсотия събрах по пътя и по редовете.
    Успял си в едно обаче - да покажеш, как пише омразата в доста чиста форма при това.
    Евала, пич!
    Хич не съм русофил, но не съм и другата крайност. Но където е само черно и бяло други цветове не може да има според фанатизма.
    Но поне вече ми е спокойно на душата по една друга тема.
    Имам доста пипирливи творби, които избягвам да пускам, защото се съмнявам, че ще бъдат публикувани...
    Но щом Това нещо е минало, значи нема проблем - та поне тук веке съм спокоен.
    Със здраве.
  • Тъпо, грозно и гнусно писание! Не Ви ли досрамя да го публикувате в този прекрасен литературен сайт?
  • Омръзна ми да чета изпълнени с омраза, злоба и пошлост /погрешно считана от някой за проява на свободомислие/ "творби". Така само нагнетявате напрежението. Не разбрахте ли, че всеки има различно виждане за света и случващото се в него, и че никой няма шанс да промени светогледа на другия.
  • Напълно сте прав. Не е редно руснаците да се наричат орки. Горките орки с нищо не са заслужили това сравнение. А иначе, ето какъв е езикът на най-сътрадателния човек в човешката история: "Горко вам, книжници и фарисеи, лицемери, задето чистите отвън чашата и блюдото, когато вътре те са пълни с грабеж и неправда. Слепи фарисеино, очисти първом извътре чашата и блюдото, за да станат чисти и отвън. Горко вам, книжници и фарисеи, лицемери, задето се оприличавате на варосани гробници, които отвън се виждат хубави, а вътре са пълни с мъртвешки кости и с всяка нечистота. Змии, рожби ехиднини, как ще избегнете осъждането?.."
  • Браво! Поздравления! За съжаление в България е пълно с такива хора.
  • А всъщност какво е това,което непрекъднато цитираш, генитален орган ли да разбираме, или поведенческо поведение. Ако е първото, всеки мъж се стреми към него, за второто не съм сигурен, защото в сила е първото. Или търсиш някаква символика между орган и име.
    Ще търся помощ от ИИ.
  • Какво значи ''рашистки'' режим?! И как стана така, че всички ''миролюбци'' и ''свободомислещи'' използват почти едни и същи изразни средства по отношение на Путин и Русия. Звучат като програмирани.
    ''Путлер''
    ''путлеристи''
    ''Рашастан''
    ''орки'' (за руснаците)
    ''подчовеци'' (пак за тях)
    ''русофилисти''
    ''русороби''...
    Това са само няколко примера.
    Куца ви моралът яко. Ама се правите на много ''загрижени' за мира и за живота на украинците. Съмнявам се да ви боли чак толкова. Човек, който състрадава на друг човек има по-мек език.
    Не ви боли за украинците. Омраза ви яде отвътре. Затова и езика ви е отровен.
  • Ужасно е това философстване и самоцелно обикаляне около една дума. Много претенциозен език, дразнещо е.
Предложения
: ??:??