2.05.2023 г., 15:50 ч.  

Кур* 

  Проза
162 0 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

9 мин за четене

   Това не е четиво с някаква еротична насоченост, просто дисекция на това, което четох няколко пъти свързания материал (ама за да са си другарчета му лепвам едно 18+) … и чиито главни герои са КОКОШКИТЕ, ПАТКИТЕ и ОНОЖДАЩИЯТ … 

 

   Спомням си като малък имах невероятната възможност да върша глупости на теферич, в Опитната база на Селскостопанската академия, дето я затриха и сега се нарича ‚Национален земеделски музей‘ – все още се намира на мястото си - на прелеза на ул. Суходолска и ж.п. линията София – Перник в южния край на Западния парк. Майка ми работеше там и защото нямаше къде да ме дене, ме водеше със себе си. Тя се занимаваше с развъждането на хубави породи кокошки. В лабораторията им имаше огромни люпилни където им баеха на яйцата със зародиш, а тези – без зародиш ставаха на огромни количества крем – карамел … от тогава съм го намразил, но това е друга история. Запълвах си времето с миткане из лабораториите, но най – интересното бяха огромните езера, в които живееха всякакви птици – гъски, пуйки, патки, кокошки, токачки … Имаше и лебеди (май) и много врабчета. Алтернативно гледах как циганчетата слагаха камъни на железопътните линии и как влакът ги трошеше на пясък … ама и това е друга история.

 

   Та – нощес ми се присъниха тези езерца, влизах си в заграждението и гонех безсмислено пернатите, всявах паника и олелия. И, не щеш ли, изведнъж отгоре се спусна някак си Онождащият, купонът се провали и всичко стихна. Той огледа ситуацията, нещо хмъкна, но явно гъските не го харесаха и го наобиколиха. Не им обърна внимание и се насочи към патиците и кокошките, явно тези породи му бяха любими. Очите му грейнаха от огромното им количество и чух нещо да споменава като …

 

‚ утки и курицы(хубави звучни думи от руския език)

 

... Това ми хареса … даже толкова много, че започвам да пиша ода за тях.  Бау ! На оригиналните думи ми направи впечатление, че или нещо им липсва и трябва да ги удължим и разширим .. или са много дълги, че са доста непригодни за широка употреба и трябва драстично да ги подкъсим … та ще използвам ТЕЗИ за благозвучие

 

*утка … и …. кур*

 

  Та – по нататък се развиха действия, които съм гледал във филма ‚Смотаняци 2‘Чарли Шиин след като стреля с картечницата цели сто минути без прекъсване беше засипан от гилзи и … в момента, когато видя неприятел не се поколеба гениално да  постави кокошка в прашката и да го срази … браво на Чарли, браво на авторите, браво на кинооператора – уникално беше!

 

  Та видях същата сцена – Онодителят смъкна прашките на една *утка и ги върза за чатала … после на тази бойна прашка постави един кур* , опъна до крайност и уцели друга *утка !!! Не разбрах точната причина – дали така й се подобряваше ДНК то, дали това беше нов метод за превъзпитание, дали пък той не уважаване правата й на щастливо и свободно отглеждана кокошка, дали впоследствие яйцата й ще са квадратни или просто не може да търпи *утки … знам ли … *утката си беше жива и здрава, не можеше да се разбере какво мисли и ... дали въобще мисли, толкова беше зашеметена  от опаткването си ... но хвърляше мръсни погледи към петлите, извършители на чудовищното домашно насилие … чудех се …

 

(точно в този момент се стреснах, ма се успокоих от тази вандалска сцена, щот осъзнах, че си бях в креватчето и Мър се гушеше в мене – хм … в бързината не успях да сложа съня си на mute … та пропуснах някакъв пасаж, ама бързо се върнах да гледам продължението …)

 

   Докат ме нямало, Онодителят бил започнал да опатква всички *утки с подръчните кур* в езерцето ми… а като свърши, подбра наръч кур* от езерцето и се завтече на оножда целия свят , както навремето Че е имал такива идеи. Отначало започна с българските ни *утки (първично определени като русофили) .. (1) , които не бяха кой знае колко много – малко повече от половината ни население … После погледна на изток – там имаше двуполови двуноги, ма той всичките определи като *утки, та ги оноди с прашката със серия от кур* – не бяха много – само 144 милиона. После погледна на запад … ма там имаше шестцветна пелена (с цветовете на дъгата) на ЛГБТ , зад което смътно прозираха … от 30 до 100(?) полови разновидности … Онодителят се затрудни … и махна с ръка в знак на ‚привет‘ … всъщност се помота малко за да ъпдейтва текущата изчистена и фризирана лепкава информация за събитията, не къде да е, а като парфюм от целия свят ... къде лустросана, къде рендосана, къде накисната в ОО-то, къде изпрана и простряна …

 

   След като Онождащият привърши със опаткването, се появи се и онази кръшна девойка, облечена с дрехите на истината от (2) … В началото Онодителят я показваше срамежливо от страни … после зад него … пред него … и  под него … като опора на всички твърдения - седна на главата й и започна своята проповед за *утките …

 

---- 🙂🙃😯 ----

 

   Обаче се очудих – Той беше опаткал най – нуждаещата се част от просвещение от аудитория - *утките и вероятно разчиташе, че останалите – пуйките, гъските, токачките … и включително и кокошките, нищо, че броят им около езерцето беше сериозно намалял, респективно като *кур стрели за прашката му … всички те трябваше да се вразумят и ще се самоопределят в правата вяра. А смисълът на проповедта беше изграден върху желязната логика на НЕПОЗВОЛЕНИТЕ МЕТОДИ за водене на спор … просто се декларира някаква абсолютна общочовешка аксиома ... и покрай която можеш да прокараш всякакви свои собствени щурави идеи ... като пример :

 

… Слънцето свети! ... (тинтири минтири) ... Който не вярва е *утка ! …

 

---- 🙂🙃😯 ----

 

Днес във ФБ прочетох една такава сентенция:

 

Когато давате съвет, който не са ви поискали,

имайте готовност да ви пратят там,

където не сте планирали да ходите …

 

---- 🙂🙃😯 ----

 

1. Коментатор: В България русофилите са повече. DW

 

(https://www.dw.com/bg/%D0%B2-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F-%D1%80%D1%83%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%B5-%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80/a-60985490

 

2. ПРИКАЗКА ЗА ЛЪЖАТА И ЗА ИСТИНАТА.

 

https://www.facebook.com/bionevroemocia/posts/pfbid02ZtPSiEK4EuZgtm5xgBUoiXMYC5D6YDYAESstvV6emhxBDKVG6MzJPSR9DgDnzv67l

 

 

© Пламен Всички права запазени

ПУТКИ
“Истинските мъже не са тези
които могат най-добре да се бият,
а тези които винаги знаят
кой е истинският им враг.” ...
  2152  136 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??