2.09.2011 г., 17:39 ч.

Раздвоение 

  Есета » Други
3688 0 2
1 мин за четене

Раздвоение

 

Разделям.

Разделям на две.

Аз и ти бяхме едно цяло. Цяло с четири ръце, четири крака, две слепени глави, съставящи един съвършен разум, две слепени души, създаващи цялост и смисъл. Цялост. Смисъл. Непобедимост.

Завист и страх обзе хората и те се събраха и решиха да ни разцепят на две. Да ни пуснат в двата края на света – незавършени, слаби, непълни, търсещи ...точно като другите.

 

Раздвоение

Дилема.

чувстваше се така сякаш секира или друг вид метално острие, завързано за въже се люлее над главата и, и се отпуска на определен интервал от време. Пожълтелите и, треперещи пръсти, стискаха цигарата, която всмукваше твърде често и силно. Това я караше да кашля повече от обикновено. Нищо не можеше да я разсее от тази болезнена мисъл надвиснала над главата и. Трябваше да вземе решението сега. Тик-так. Тик-так. Невидим будилник тиктакаше като бомба в главата и. Раздвоението я обсебваше. Тя знаеше, че по който и път да тръгне щеше да изгуби. Тик-так, тик-так. Телефонът иззвъня. Тя се сепна, сякаш се пробуди от звъна. Времето беше дошло.

 

Раздвоение.

Шизофреничност

Някой ден главата ми ще се взриви и моят дом ще бъде лудницата. Смеховете ще заместят музиката. С нокти ще рисувам по стени – видения и страхове. Разкъсана между двата паралелни свята, душата ми навита на пружина ще се скъса, за да се слея с времето и с тишината.

 

Раздвоение.

Ин и Ян

Доброто и злото. Черното и Бялото. Хармонията на противоположностите. Денят и нощта. Упадъкът и възхода. Два елемента, създаващи хармонично, балансирано цяло. Допълващи се противоположности.

© Анин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??