9.06.2007 г., 13:39 ч.

Разговор по женски  

  Есета » Други
1414 0 3
1 мин за четене
 

Искам те напук на обстоятелствата, желая те повече от всичко, видя ли те, все едно полудявам, но защо, за Бога, не може да си мой?? Обичаш друга, осъзнавам го, гледаш на мен като на сестрата на приятеля ти. Може да ти харесвам на външен вид, смяташ ме за хубава и привлекателна, но нищо повече.

От първият път те видях и те харесах, не като човек, а като външност. Хубав си, дявол да те вземе, хубав си, но нека този дявол бъда аз (така се пееше в една песничка).

Подлудяваш ме, това е истината, като ми проговориш и си гълтам граматиката, страх ме, но не знам от какво, след среща с теб сърцето ми бие с 300 удара в минута. Каква е диагнозата - безнадеждно влюбена.

Мили момичета, ако сте в моето положение, не знам какво друго да ви кажа, освен или действайте, пък каквото ще да става, или бягайте надалеч.

Момчета изкусители са опасни, дори и за себе си. Влюбените момичета са наивни, те са склони да преувеличават качествата на любимото момче, да го направят супер герой, а той да не може да си върже връзките на обувките например. Красиви сме, умни сме, но трябва да си знаем и цената, защото иначе лошо ни се пише, нека да търсим този, който ни заслужава, не този, който никога няма да е на нашето ниво, преди да послушаме сърцето си, нека да послушаме здравия си разум. Никой мъж не заслужава женските сълзи, нито пък другите жертви, освен ако ни е доказал, че той е НАШИЯТ ЧОВЕК.

И така, нека се усмихваме повече, нека постъпваме така, както и те биха постъпили, нека бъдем себе си.

© Вили Мотовили Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Знаеш ли защо според мен човек трябва да слуша първо сърцето си, а не разума? Защото то е единствения обективен критерий за понятието, което ти си описала като "нашия човек". Това както и сама може би знаеш се разбира със сърцето. А това с приятеля на брата и със сестрата на еди-кой-си, а не Вили или Вики съм го изпитала един единствен път, но още ми държи. За мен не е пречка, но дори за него въпреки че ме харесва е! Странна работа е то мъжката солидарност. Поздрав от мен.
  • Най-после нещо свежо! Аз като на женско събрание мъжки председател... Такава позиция като твоята повече ми допада, отколкото непрекъснато да чета едно и също от рода на: "Въх мър мале, ко тана то?!"
  • Мерси за 3ката,не ,че ми пука ,но хайде като пишете кофти оценки,поне си казвайте защо са такива.
Предложения
: ??:??