29.05.2008 г., 15:28 ч.

Разходка в ада 

  Есета » Ученически
1697 0 2
2 мин за четене

Адът представлява лабиринт с огромни огнени стени, в който на всеки ъгъл дебне наказание за всички престъпници и грешници. Едва ли някой би искал да стъпи там, но аз посетих това екзотично място с най-подходящия водач - сина на дявола. Той е добре запознат с тези горещи територии, но не е чак толкова зъл като баща си и не ме остави да се изгубя.

Ние тръгнахме и още на първия завой видяхме в един врящ котел да се мъчи Вальо Топлото, който открадна толкова много от нашата бедна страна. Той стенеше, но поне сега вече е разбрал как се чувстват обикновените данъкоплатци, щом видят сметките си за тока и парното.

Продължихме нататък и аз забелязах друго познато лице - това на Даниел Вълчев. Синът на дявола ми обясни, че за него се полага едно от най-тежките наказания - той е прокълнат да гледа своите приятели и всички, които обича, как се мъчат, без да може да им помогне по никакъв начин. Помислих си: ”Ох, сигурно му е доста гадно, но пък той е виновен за матурите на четвъртокласниците и за това, че остави учителите да стачкуват толкова дълго, докато той седи отстрани и не прави нищо по въпроса, за да им помогне. Да се мъчи!”

Продължихме и наследникът на сатаната ме предупреди, че сега следва наказание, от което всеки би се почувствал повече от ужасно. Той също ми разказа, че човекът, обречен на това мъчение, е изнасилвал дъщеря си в продължение на повече от 10 години и я е държал затворена през цялото време. Момичето е родила 5 или 6 пъти в нехигиенична среда с опасност за живота. Помислих си, че каквото и наказание да има, би било малко за такъв човек. Той висеше над една пропаст и се държеше само на един пръст или по-точно единият му пръст беше продупчен през ръждясал пирон. Той се боеше от високо и това допълнително увеличаваше мъките му. Едното му око беше извадено, а на негово място имаше червей, който го гризе. През цялото му тяло бяха забодени различни мръсни остри предмети, а краката му бяха вързани с въжета, които го дърпат в противоположни посоки. Никога няма да забравя тази ужасяваща гледка!

Тогава разбрах, че наистина всичко се връща и хората си плащат за греховете рано или късно. А моят съвет е: Внимавайте какво вършите, за да не попаднете в ада... но не като посетители...


П.П: Не че желая чак такива жестоки наказания за хората, просто ни дадоха такава задача в училище... всичко е въображение.

© Христи Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??