10.03.2009 г., 0:24 ч.

Различен от другите 

  Есета » Лични
2439 0 3
2 мин за четене



Една случайна вечер  аз си стоях, както обичайно, пред стария бучащ, прашен компютър.

Просто да си загубя времето, слушайки музика или разглеждайки някакви сайтове.
По едно време си гледам такава, нещо замига, явно някой се бе сетил за мен, да, май е така. На лицето ми изгря усмивчица... Отворих аз любопитна прозорчето на skype... Беше някое, до сега непознато за мен, момче. На галено ще го нарека Или... Някак си аз още в началото разбрах, че в него има нещо много различно, което в другите го нямаше и това много ми харесваше...

 Почнахме да си пишем всеки ден. Той закачливо ми поиска номера, обаче аз доста се замислих дали е редно да му го дам, но си казах, ще го дам, изглежда ми добро момче. И наистина излезе такова... Неусетно се рееха часовете, пишейки с него. Усещах колко общи неща имаме, колко много си приличаме и двамата бяхме преживели трудни моменти. Все едно бяхме създадени един за друг, макар и да не се бяхме виждали. Беше ми приятно в неговата компания, правеше ме някак си по-щастлива. И наистина, така беше, след като се опознахме, разбрах, че Или е много различен от всички останали момчета, което много ми хареса... Всеки ден си говорихме по GSM  дълго време, има няма по два часа, беше забавно и хубаво... Все казвахме, че трябва по-малко да говорим, но просто не можехме да си кажем чао, гласът му беше много нежен, направо този хубав звънлив глас ме беше обсебил... Можех да го слушам цяла вечер. Често мислех за него, чакайки с нетърпение пак да си поговорим или пък попишем. Беше много добър, мил, разбираше ме за всичко... Лошото беше, че не е от моя град, но това не ни пречеше да  продължаваме да си споделяме и да си говорим на най-различни теми. С нетърпение очаквам първата ни среща, която ще бъде много скоро. Защото той е различен!!

 

© Елизабет Николова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Все едно чета за мен и приятелят ми преди 6 години - при нас се получи същата историйка. Много е трудно, но когато дойде времето да изживееш приказката с любимия , разбираш че си е струвало чакането Пожелявам ти успех с тази връзка !
  • Не знам кое мислиш,че е хубаво.Мисля обаче,че Елизабет също не е толкова еднаква с другите хора.Тя също е малко извън нормите за "нормален човек"(нормален човек - трябва да си,като всички).Иначе странен човек не би ти харесал.Не знам може и да не съм те разбрал правилно или нещо от сорта,но мисля,че си добра и наистина не си,като другите.Дано срещата ви мине добре
  • Хубаво е...
Предложения
: ??:??