13.11.2010 г., 9:57 ч.

Разликата между любовта и секса 

  Есета » Любовни
3644 0 3

Има голяма разлика между любовта и сексa. Любовта е все едно да скочиш в един басейн. След скока могат да ти се случат само две неща. Едното е басейнът да се окаже плитък и ти да останеш парализиран за цял живот, а другото е да се окаже много дълбок и до край да се насладиш на самото гмуркане във водата. Всеки от вас е ходил по увеселителни паркове и много добре знаете, че има много игри там. Но те най-вече се разделят на два вида. Първият вид, това са така наречените лесни игри. Те са като секса. Всеки един играч печели, но винаги нещо малко. Вторият вид, това са трудните игри. Те са като любовта. Рискуваш много, има голяма вероятност да загубиш, но спечелиш ли, тръгваш си с нещо голямо. Сега сами си отговорете. Как желаете да си тръгнете от лунапарка? С ключодържател или с най-голямата играчка?

© Сианна Танева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 6+ много сладко
  • За жалост към любовта,както и към повечето възвишени стойности, съвременният човек подхожда повърхностно,без да може да ги оцени в пълния им смисъл. Светът е станал невероятно циничен и осмива истинската любов.Това е само следствие от консуматорското общество,което превърна дори и нематериалните същности в стока.Сложихме дори цена на човешкия живот в пари,та любовта ли ще оставим непокътната?
  • Така е! Много истинско. +6
Предложения
: ??:??