25.10.2004 г., 0:28 ч.

Размисли върху любовта 

  Есета
8642 1 10
2 мин за четене

Страшно гадно, мръсно, подло и отвратително чувство се оказа любовта. Би трябвало да си щастлив, когато го изпитваш, но това се оказа само една илюзия. Действителността се оказа много по различна - единственото нещо което можеш да изпиташ от това да обикнеш някого е болка, огромна болка! Всеки те лъже, мами и подвежда, използва, след което те захвърля като ненужен никому паpцал! Любов, обич, чувства - това не същестува. Всичко е илюзия в която все още се намират глупаци като мен да вярват. Когато разбереш всичко - това, това е болка! Изпитваш огромна болка, няма нищо друго освен нея. Гадно е също, че винаги разбираш наистина колко много държиш и обичаш някого едва след като го изгубиш! Всеки смята любовта за нещо много красиво, но уви това го има само в приказките. Само този който не е обичал не е страдал истински! Явно да обичаш някого означава да си нещастен и единственето нещо което да изпиташ да е болка, болка, болка...

Не можеш да накараш някого насила да е с теб и да те обича. Когато обичаш няма пречка или причина която да е толова основателна, че да не си с него! Ако искаш да си щастлив просто трябва да направиш това, което желае сърцето ти! Пренебрегнеш ли го бъди сигурен, че и то ще отвърне със същото! Незнам, вече незнам какво и кое си заслужава. Да ообичаш ли? Да мразиш ли? Изобщо заслужава ли си да се живее, заслужава ли си този живот без любовта?  Какво са парите, знанията, работата след като пренебрегнеш обичта си? Заради тях ли живеем? Ако е така то тогава живота е една  напълна безсмислица. Всичко това за мен не би имало значение ако то не оказваше влияние на мoмичето, което обичам! Това което искам е толкова просто и лесно да се направи. Нима е толкова трудно да правиш и казваш това което чувстваш? Защо трябва да лъжеш и нараняваш някого като отричаш любовта си, след като в очите ти ясно се виждат чувства,желание и копнеж към него?

Излъжеш ли любовта си веднъж после тя цял живот ти го връща! Но за какво им е любовта на някои хора, явно искат цял живот да са сами защото единствено могат да обичат себе си и това им харесва! Е аз не съм Господ да съдя хората, но мога с ръка на сърцето да кажа, че когато обичаш не трябва да задържаш това чувство в себе си, а да го оставиш да излезе и да му дадеш воля и свобода. Само така можеш да бъдеш истински щастлив!

Любовта не е чувство за криене, любовта  е чувство за показ! Само когато я покажеш, можеш да я изпиташ!

© Людмил Павловски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • есето е страхотно! БРАВО!
  • Есето е хубаво, но какво е споменато по-долу е толкова тъжно...може би писателят е преживял нещо и сега се чувства наранен, затова по този начин изразява мисленето си. Но това черно виждане на мен не ми допада. Мога само да ти кажа, че Любовта е толкова трудна за разбиране, че и аз не мога да си обясня защо, НО ЛЮБОВ,обич и чувства има! Не си срещнал подходящия човек може би, с който да изживееш това чувство. Но това не е гаранция, че и при тези взаимоотношения няма да има дори и малки лъжи, измами, караници, скандали... Няма идеална връзка,но аз твърдя, ЧЕ ЛЮБОВТА СЪЩЕТВУВА!
  • Много негативизъм, любовта е най-хубавото нещо което може да се случи на човек, а това, че понякога има болка вече е друга тема.
  • Много е добро!
  • ти си напълно права.
    понятие като истинска любов според мен НЕ СЪЩЕСТВУВА
  • Хубаво е есето.Аз не съм съгласна с твоята подтеза.......Любовта не е само да страдаме,да в повечето случеи се става така да страдаме,но ако се опитаме да говорим с нашите чуства и се опитаме всичко да става с разбиране мъката ще бъде малко и всичко ще го правим с Щастие.
  • Да обичаш, значи и да страдаш.
    Да обичаш, значи и да падаш,
    но пак да ставаш и да продължаваш
    да вървиш напред без да се препъваш.
    Да обичаш, значи и да плачеш,
    но пак да се усмихваш
    и светлина и смисъл да виждаш!
    Да обичаш, значи и да можеш
    да даваш, но и да получаваш.
    Да обичаш е висша способност на човека
    да усеща карсиво и тъжно, но да бъде човек.
    поздрави!
  • не!!!!!
  • съгласна съм с ГалиаЕсето е много хубаво и истинско,но това е живота...трябва да страдаш,за да разбираш....{}
  • Изумително неправилно поставяне на препинателни знаци, изключително неграмотно писане, изключително неграмотно оформление... Извинявай, но ти мислиш ли когато публикуваш, че после някой трябва да редактира след теб?
Предложения
: ??:??