15.02.2011 г., 19:27 ч.

Размисли за любовта 

  Есета
2320 1 2
1 мин за четене

Р А З М И С Л И  ЗА  Л Ю Б О В Т А

 

 

          Запитвали ли сте се кое е най-трудното нещо на този свят? И аз до скоро не се замислях върху този въпрос, но когато се запознах с историческия аспект на човешките взаимоотношения, стигнах до заключението, че най-трудното нещо е Любовта. Не принизената до животински инстинкт любов, а онази възвишена и алтруистична любов, за която е говорил Христос.

      Много пъти съм се питала, защо хората имат грозния навик да принизяват красотата на словото, като му приписват циничен смисъл. И защо, когато човек иска да направи с любов едно добро, другите търсят зад това користолюбиви или плътски интереси? Може би съдят по себе си.

      А всъщност какво е Любовта? Не е ли тя това красиво чувство, за което всеки тайно си мечтае? Но то няма да дойде отвън. Има една поговорка: „Каквото повикало, такова се обадило.” Значи, ако искаме Любовта, красивата, благородната, да озари и осмисли живота ни, трябва първо ние да я родим в себе си, да я излъчим навън, към хората, с които общуваме, и някой ден може да очакваме, че тя ще се върне при нас, отразена от нечие любящо сърце. Защото истинската любов е да даваш всичко от себе си, без да очакваш нещо в замяна. И тогава чудото ще дойде при нас.

      Колко нечовешки страдания и скръб можеше никога да не се случат, ако хората се отнасяха един към друг с любов. Тогава Земята щеше да бъде Рай. И докато не разберем, че от нас зависи в какъв свят ще живеем: в света на Любовта или в света на Омразата, както до сега, нищо няма да се промени.

      Но за да разберат хората защо Любовта е толкова важна и какво е истинската Любов, трябва светлината на знанието да достигне до съзнанието на всеки отделен човек. И когато всеки направи своята крачка към Любовта и изпълни сърцето си с нея, тогава на Земята ще дойдат Мира и Радостта. А с тях ще настъпи и „Царството Божие на Земята”. 

 

Селена Ревитано

 

© Ренета Панкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Замислих се и аз толкова е трудно да обичаш,човек със недостатъците му с болките и тревогите му.Аз имам такъв човек до себе си той ме приема с всички мои недостатъци и кривини в характера обича ме безрезервно.Дано всички хора успеят да се преборят със себелюбието си и да се обърнат зад себе си за да срещнат Любовта.
  • Любовта е ключ към всяка врата,но хората все още го търсят около тях,а не вътре в себе си!Поздравления за написаното,допадна ми!
Предложения
: ??:??