23.09.2016 г., 17:14 ч.

Размисли за обществото 

  Есета » Граждански
2301 0 1
1 мин за четене

 

Размисли за обществото

Живеем в объркано общество, ето някои изводи които си направих за него. Истината се губи в свободното слово като диамант в свинска кочина, информацията върви ръка за ръка с манипулацията, преди християнството е имало господари, имало е роби, след християнството само роби. Хитлер не е бил месия, не е бил чудовище, бил е човек, човек,който е почитал народа си като бог, сегашните политици искат да го мразим, защото те не притежават неговите добродетели, безразлични са към народите си. Расизмът не е въпрос на наука, а на политиката, на която науката се подчинява, хомофобията също. Гей браковете размиват същността на понятието брак и водят до намаляване на раждаемостта. В демокрацията не управлява народа, а алчната личност, която е толкова индивидуалистична, че иска всички други да бъдат като нея, за тази личност религията, народът, расата, културата, историята и всичко, което придава усещането на човека за принадлежност към общност, трябва да загуби значението си. Човекът на демокрацията не се осъзнава като част от колектив, не прави нищо за този колектив, а само за себе си, следователно и политиците му са такива, интересува ги икономиката, работната ръка, не раждаемостта на народите, не културата, не уникалността. Съвременното общество отдавна вече не е общество.  Диктатурите измъчват и виновни, и невинни хора, сред които деца и жени, изнасилват ги, разстрелват ги и ги хвърлят в ями. Жертвите на демокрацията са повече, но тя не ги убива, а просто не им позволява да се родят. Дали е по добра диктатурата или демокрацията, дали да сме расисти или не дали да сме хомофоби или не, дали да се опитваме насила да сме крайно толерантни, каквито не можем да бъдем и да отглеждаме терористи или не, това е въпрос на личен избор и никой няма право да ви отнема този избор. Демократите се опитват да направят точно това.

© Ани Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Политиците се ръководят само от собствените си интереси и така никога няма да достигнем мечтаната демокрация. Прочетох с интерес, поздрав!
Предложения
: ??:??