12.01.2015 г., 23:14 ч.

Разплод в никой живот 

  Есета » Социални
1257 0 8
2 мин за четене

Според някои психолози, често пъти детето е най-доброто извинение да избегнем въпросите за смисъла на живота. То е липсващият отговор на екзистенциалните ни търсения. В стремежа си да влезем в образа на перфектната майка обаче неминуемо губим представа за себе си и за реалността. Много ми е смешно някоя като каже „раждането ми беше най-щастливия момент в живота”. Да те разпорят като пуйка за пълнене?Чудесно преживяване, няма що. Или пък как си обичали бебето още преди да се роди. Как ще обичаш някъв ембрион с размерите на орех или нещо, което само пикае в памперс и реве? Обичта не се ли формира от общи интереси и приятно прекарване на времето, в което сте заедно? Не можеш да водиш някакво приятно общуване с нещо, което не може да говори и само реве и се плюнчи. И на всичкото отгоре създава проблеми 7 месеца преди да се появи на бял свят. Вече мн хора не искат да си развалят живота с разплод и слугинаж. Да се откажа от живота си на паразит и вечна тийнейджърка, за да сменям пелени и да готвя манджи не е оферта. Не искам да спя само с един мъж, не искам да си давам парите за памперси и бебешки глупости, предпочитам лиготията да е разговори за стари и нови подвизи, коментари на кой колко му е голям и коя колко е грозна, не да викам "гу" и "му" на някой, който не може да говори. Бракът може да е изгодна сделка за тези, които нямат финансова сигурност и жилище. Явно им се струва по-изгодно да се натресат на някой, да сключат брак, за да не може толкова лесно да ги изгони от апартамента, отколкото да плащат наем или ипотека. Явно и на женичките, които раждат на 20 им се струва по-"престижно" дундуркането на бебета, от това да бъдат продавачки или сервитьорки. А трябва да съм много заблудена да градя кариера, да се блъскам да бачкам и да изкарвам пари и да съм едновременно майка и домакиня. Искам лесен, егоистичен и паразитен живот, лесни пари, много забавления и минимални отговорности. Не ми пука, че повечето хора са подвлстни на егрегора на бракуването и разплождането и мислят за ненормални хората, които не ги искат. Тия остарели "ценности" като разплод и брак няма какво да ми дадат, могат само да отнемат. Как да искам нещо, което ще ми съсипе фигурата и живота?! За мен майчинството е пречка към щастието и към това да изразявам себе си.

© Лили Белята Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мисля го наистина. И не, не е вдъхновено от новата мода, аз мразя деца от преди да стане модерно.
  • Боже, пази синовете ни...
  • Бля бля бля
    И това ако е есе... и изобщо нещо ли е???
    Старата песен на нов глас
    Мина модата на такива „оригиналности„

    Ама хич не си пораснала, само дето вече и не очакваме това от теб.
    Новите се впечатляват, защото не те познават
    Ама ние - HE!!!

    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=255829

    За теб е
  • toxin (Таня ):
    Това, което ще направя сега е прецедент! И ще кажа, дано никоя майка, освен мен, не прочете това есе! И дано ти самата не го мислиш наистина!

    Прочетох, Таня, прочетох и незнам какво да кажа... Идват ми няколко израза, но мисля, че не е уместно да ги напиша... но съм сигурна, че написалата го е изгубила всяка връзката с... (допълнете го както искате)!
  • Да! Чудех се ,защо моят син не иска да се жени!
    Разбрах сега- жените не го искат!
  • Към лирическата. Мислиш ли, че си се свобпдна от природните животински инстинкти? Мислиш ли, че си предтеча на жената на бъдещето? Виждал съм хора с твоя начин на мислене и се радвам, че публикува. Не за да споря с теб. Не за да ти доказвам заблужденията ти. Всъщност мнението ти е все по-често срещано и мислите ти са напълно логични.
    Ти си жена на бъдещето. Не на бъдещето на човечеството разбира се. Бъдещите педесет до сто години сигурно. Ти за мен си майката Природа в действие. Така Тя регулира и уравновесява. По-добре ти от колкото световна война. Радвам се, че те има и те съжелявам за усещанията и чувствата от които си лишена.
    От един уморен, дебел, грозен и изнервен баща на две чудесни здрави млади и чувствителни дещери.
    P.S. Имаш шестица от мен за искренността и смелостта.
  • Искам лесен, егоистичен и паразитен живот, лесни пари, много забавления и минимални отговорности.
    Кой, каквото иска го получава. Не всички жени се омъжват заради жилище, някои си имат собствени.
    Лесният живот е лесен на двайсет, на трийсе, на...горе започва да става смешен по дискотеките. И когато на 45 годинки звъннеш на някоя приятелка да пиете кафе, тя ще ти каже, че не може, защото детето или мъжът й...Абе заминават на почивка заедно. После звъниш на някой бивш, ей така за развлечение, а той ти казва, че ще ходи със сина си в зоопарка и не е удобно. И когато станеш на 50 ще си куфееш сама и ще ти е много готино, защото няма кой да те ядосва. Но...да не стане така, че на 60 да няма кой да ти смени на тебе памперса...Та това е животът, кой каквото иска...Примерно.
    И завършвам с думите на Таня "И дано ти самата не го мислиш наистина!"
  • Това, което ще направя сега е прецедент! И ще кажа, дано никоя майка, освен мен, не прочете това есе! И дано ти самата не го мислиш наистина!
Предложения
: ??:??