5.03.2005 г., 13:00 ч.

Реквием за едно приятелство 

  Есета
7674 0 18
1 мин за четене

Добър означава ли наивен?

Да ти пука за хората и да искаш да им помогнеш. Да не можеш да погледнеш истината в очите, за да разбереш, че отново си прецакан от човек, когото обичаш.  Искаш да си искрен, да задгърбиш фалша и лицемерието, но не можеш, защото те са навсякъде около теб.

Болката е в сърцето ти, сълзите са в очите, а приятеля го няма. Останал е споменът за представата, която си си си бил изградил за него.

Всичко рухна! Уви!

Повярвах, че не съм сама, повярвах, че си до мен, че ме познаваш и разбираш. Истината е,  че отново съм сама и, което е по-лошото, самотна. Защото без теб чувствам самотата толкова силно. Липсваш ми!

Но няма пак да ти го кажа. Няма пак да се унижа,няма пак да повярвам на писмото ти.

Обаче ще продължавам да те гледам с копнеещия поглед, ще чакам да срещна фалшивата ти усмивка, ще се опитвам отново да открия добрината в теб.

Защото съзнанието ми знае, че ме предаде, но сърцето ми не иска да го разбере!

© Ина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хареса ми
  • Наистина е много хубаво!Понякога горчивата истина трябва да се прглътне...
  • Невероятно.. много ме разчувства! Дори се разплаках! Много добре знам за какво говориш! Дано да имаш късмета да не изпиташ някога пак такива чувства
  • Изпълнено с чувства и толкова откровено..Много е хубаво,браво! 6+ !
  • Много ми харесва. И на мен се случи подобно нещо. Този човек сякаш ме предаде, изведнъж ме забрави, а казва, че няма по -близък от мен. А аз съм търпелива ичакам да осъзнае,че никой няма да я разбере така както аз и чакам да се върне, защото съм сигурна ,че това ще стане. Творбата е мн хубава, поздравления.
  • Не знам..това за предателството..Изпитала съм го и аз и сега разбрах че предаде ли те някой ведниж то той ще го повтори и потрети..Когато ме предадоха по най-гаден начин станах може би и малко по-силна..и по-мъдра!Творбата ти е хубава иначе..От мен 6
  • Нямам против да получа двойка, но нека да е обоснована знам,че е писана отдавна, но сега забелязах...Иначе ще се радвам да получа няква рецензия за ниската оценка :Р
  • хубаво и искрено... наистина ме грабна
  • Много красиво е написано, но му липсва малко опитмистичен тон ЛИтературно издържано и поставя основен екзистенциален въпрос за приятелството. И да не се правя много на умен, харесва ми много наистина
  • да и затова трябва да се учим от грешките си.наистина е много гадно когато те изиграе адски близък за теб човек но това е животът.много съм съгласна с теб че трябва и да прощаваме(още повече че някога ще очакваме и на нас да бъде простено).сложно нещо е приятелството,изпълнено с разочарования с жертви,но и много красиво.най-страшното е човек да е сам.
    благодаря ти за милия коментар.много се радвам че ти е харесало
  • поне ти е чиста съвестта пред самата теб
  • Ми незнам... т.е. права си..но лошото е когато човека успее да те заблуди и после те нарани !!!!и пак и пак ... а ти всеки път си добър и прощаваш! защото не можеш да мразиш!...
  • хората не се променят. дори и да ни се струва, че това е така, то това е само поза, а вътрешно си остават същите. най-голямата грешка е да се опитваш да промениш някого. ако го обичаш, трябва да го приемаш какъвто е, иначе го превръщаш в друг човек.
  • Мился че няма да мога..... но както сама каза трябва да се щада {}
  • аз също се опитвах да променя човека но с времето просто стана ясно че е било безполезно.виж-ти може и да успееш! дано да успееш!но най-важното е да се научиш да се щадиш.иска време но помага
  • Ми... това за което говориш ти съм го изпитала МНОГО добре! за този случай е едно мое есе!...Но аз мисля че човека на когото прощавам сега не го заслужава!но просто съм приварзана .... и се опитвам да променя човека....но никога няма да успея:Р а ако няма кои да оцени това...значи не разбират от чувства
  • щом наистина намираш смисъл в това да прощаваш и смяташ че човекът го заслужава няма нищо глупаво.просто при мен се получи така че многото компромиси които правех вече ми тежаха.реших че е дошъл моментът когато трябва да бъда малко егоистка.научи се да щадиш себе си!
    благодаря за коментара.ше се радвам и други да си кажат мнението дори и да не е положително
  • Много карсиво!Навява ми спомени...за едно ...за милиони предателства от един единствен човек!на които прощавам....а знам че ще ме предаде пак и пак.....наивно и доста глупаво, но реалност....
Предложения
: ??:??