12.04.2009 г., 19:32 ч.

Религия!?! 

  Есета » Философски
3332 1 14

Странно. Наистина е странно как в един толкова обикновен ден  всички изведнъж станаха  толкова набожни. Повярвали, не повярвали в Христа, малко и голямо се накичиха с клонки. Нима някаква си върбичка ще ви донесе  благословение? Нима?

 

 

Замислете се, хора! Това е просто  ритуал. Има разлика между религия и вяра в Бога! Религията е измислена от хората, за да бъдат послушни народите и естествено по-лесни за управление, докато ако наистина търсиш Бога - отиди в неговия дом.

 

Може би ме смятате за поредната секта, която ви пълни главата с глупости. Не! Аз не съм секта, аз съм обикновен човек, като вас! Нещото, което искам да ти кажа е: Не се оставяй да бъдеш заблуждаван! Истинската вяра в Господа е тази, която те изцерява, освобождава и те прави щастлив!

 

© Вили Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Религията - идеалното средство за промиване на мозъци.
  • Попринцип аз съм атеист,но почитам вярата на другите. Демек уважавам тяхното си решение и разбиране. Оцелели сме благодарение на това,че сме различни. Ти мислиш за Бог по един начин,съседката по-друг. Ти ще се почувстваш по-добре ако "отидеш в Неговия Дом",тя ще се почувства добре,дори ако само си сложи клонка...въпрос на разбиране. Остави,другите да си вярват в това в което си вярват. И ти си вярвай в това,което те прави най-щастлива! За едно си много права.. Не се оставяй да бъдеш заблуждаван и подвеждан*! Тази мисъл трябва да бъде имана впредвид не само в религията ами и навсякъде
  • Бог е в сърцето...в надеждата...във всичко, което ни заобикаля...
    стига да имаш сетива и вяра да го усетиш...Бог е любов...
    с обич, Вили.
  • Да, така е! Чудесен финал! Поздрави!
  • Манипулация и най-мощното оръжие за контрол на масовото световно население - за мен това е религията.
    Лично мнение,не ме нападайте
  • Аз подкрепям последния комент
  • Хората вярват, че клонки, мартеници, курбани и много други езически ритуали ще им донесат здраве и щастие! Но ЕДИНСТВЕНИЯТ, който може да им го даде е Бог! На него не му трябват помощни средства, чрез които да достига до хората! Достатъчно е сърцето ти да бъде отворено за Него!

    Жалко, че има толкова много заблудени...

  • "Олтарът е в нас" - Ваклуш Толев

    А Бог е навсякъде около нас - не е нужно непременно в храма да го търсим, за да общуваме с него...!
  • Уважаеми, простете намесата ми, но ВСИЧКО Е СЕКТА
    Религията е наложила се над другите такава. Такова е било християнството в ранните години от изобретяването му. Такова е било мюсюлманството в началото си. Така и с другите "религии"

    Силата, която управлява света няма нужда от име, жертви, пари, и т.н. Ритуалите са удовлетворение за хората. Физическо въплъщение на духовните надежди.

    Дух има във всеки човек без значение от коя секта е. НО МЪРШИТЕ ИСКАЩИ КОНТРОЛА ще продължават да повтарят "Другите са грешни - Вие сте правилни"

    Разбира се скоро религията няма да има значение защото има телевизия...

    Вярвайте на и в хората, които ви обичат и правят нещо за вас
  • ами може клонките да правят хората щастливи.
    аз отидох за клонки, но това не ми даде нищо освен клонки вярата е в душата. ако вярваш в Бог, не трябва да го търсиш в църквата, книгите или Божиите служители. трябва да ти идва отвътре. вярата е в душата! (хм защо пак го пиша това!?)
    иначе не съм против ходенето на църква, независимо дали е за клонка или с друга цел. все пак е хубаво да видиш и други хора, с които си приличате по нещо. но дори човек да вярва в нещо друго, няма значение! важното е да бъдем добри!
  • Да, усетила си истината.
    Тъжно е да гледаш всичката тази набожност.
    Хората не осъзнават, защото са заблудени.
    Но да не забряваме, кой е господар на този свят!?
    Само Бог може да отвори духовните очи, за да се прозре
    истината.
    Поздравления!
  • Вземи почети малко първо: http://www.bgbible.sdabg.net/ucheniya/u-3.htm
  • Много гняв за нищо! Не съм съгласна да хабиш таланта с нападки срещу хората. Ритуалът е много повече от религия, вяра и бог! Защо свързваш неща, които не са свързани помежду си!
    Моля те напиши с такава жар нещо по-различно на ведра тема, в унисон с твоята прекрасна душа! Чао!
    п.п.
    Дано не съм те жегнала.
  • Истинската вяра е в сърцето!
Предложения
: ??:??