6.12.2004 г., 20:24 ч.

Решаването на проблемите на живота се забелязва при изчезването на тези проблеми 

  Есета
2887 0 3
1 мин за четене

        В живота си всеки от нас среща много трудности, сблъсква се с на пръв поглед непреодолими проблеми и въпреки това продължава да живее, продължава напред, в непрекъснато търсене на нещо по-добро. Независимо колко дребни могат да изглеждат нашите собствени проблеми за околните, за нас те са проблемите на нашия живот.
        Често когато аз самата имам проблеми си мисля, какво би станало, ако те се разрешаваха просто ей така, само щракаш с пръсти и всичко изчезва. Не мисля, че едва когато изчезнат проблемите те стават забележими. Напротив, според мен именно в дългия и несъмнено труден процес на решение ние осъзнаваме, че такова няма, че никой не може да ни отговори с да или не, и че всичко зависи от теб самия. Дали си разрешил проблемите си или не е въпрос на гледна точка, защото винаги можеш да искаш още. А когато прецениш, че си се справил с нещо ти твърде бързо го забравяш и се устремяваш към по-далечни цели. Затова не считам, че решението се забелязва при изчезването на проблема, защото изчезне ли , вече няма защо да мислим за него.
        Може да звучи песимистично, но според мен колкото повече проблеми има човек за разрешаване, толкова по-интересен би бил живота му. Защото справяйки се с тях, той ще чувства, че живее и ще чака, ще чака тяхното разрешение. Разрешението на най-големия ни общ проблем- живота.
        

© По Вал Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • истината е че именно проблемите ни превръщат в личности....
  • напълнко е възможно, СМГ определено пречупва под доста странен ъгъл мисленето на всеки.
  • Принцесо, драго ми е да те чета
    За конкурса бях предложил една тема "Има нещо хубаво в това да си прецакан", защото я бях изживявал, това беше нашата приказка доста дълго време. Виждам го и тук. Незнам защо, може би е нещо от СМГ-то
Предложения
: ??:??