9.11.2012 г., 22:52 ч.

Решение. 

  Есета » Социални
1417 0 1
1 мин за четене

Здравейте, драги читатели.

Днес бих искала заедно да се замислим по няколко въпроса. А те са – Какво мислите за животозастраховането? Необходимост ли е животозастраховането в период на криза? И какво всъщност е животозастраховката? Ето и няколко всеобщи разсъждения, чрез които бих искала да Ви помогна сериозно да се замислете за възможността да отделите някакви средства за инвестиция в себе си и защо не трябва да избирате банките пред големите застрахователни дружества.

Животозастраховката представлява вид спестовна книжка, до която ще имате възможност да се докоснете, когато Ви е необходима за в бъдеще. Отделяйки минимална сума днес, може да си спестите много проблеми утре.  Бъдете подготвени за изненадите на живота, както за неприятните, така и за приятните. Чрез животозастраховането можете да осигурите кръщенето на вашето дете или внуче, сватби, годежи и други срещу минимална месечна вноска. Чрез животозастраховането Вие спестявате и сте подготвени за предизвикателствата на живота. Ето защо е нужно да се замислите за начин да спестявате. Дори и понякога спестяването ни да се дължи и на лишаване от не толкоз нужните ни за момента различни покупки. Давам пример: може да спестим от някакви средства, за  да си купим „ескурзия”, като отделим сумата за вноска за спестяване към бъдещите ни събития. До тук стигнах до извода, че трябва да мислим за късните ни години от житейския ни път, защото животът винаги има какво да ни покаже. А животът винаги казва, че няма „лесен път” за минаване на годините. И всеки си има съдба.

Всеки мисли за децата си, чрез животозастраховането Вие можете да им осигурите сигурност, защита, финансова подкрепа за дните им занапред. Всеки разумен човек мисли за бъдещето, инвестирането в него гарантира добрите резултати утре. Ето защо може да си направим животозастраховка. Инвестирайки в застраховка живот, ние инвестираме в по-доброто бъдеще, както на нас, така и на нашите близки и любими хора.

А защо да изберем застрахователното дружество пред банката? Дружеството е това, което гарантира постоянни лихви. Има и гаранционни фондове, които са под формата на дарения и ценни книжа. Не бива да забравяме и за това, че в в България има така наречения валутен фонд, който гарантира сигурност. 

© Ребека Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??