27.11.2006 г., 17:25 ч.

Родина или чужбина - моят избор 

  Есета
9282 0 1
5 мин за четене

Родина или чужбина? Да се направи този избор за мен е трудно. Времената са трудни както за нас, така и за нашите родители. В момента много хора отиват в чужбина, поради липсата или недостига на пари. Аз също бих искала да отида в чужбина, но не, за да остана там завинаги. Като всеки друг човек и аз искам да видя какво е извън България, да видя места и неща непознати за мен. Но главно за това, а не да работя, за да помагам на близките ми и на мен самата. Искам да отида в чужда страна, за да разбера как живеят хората там и дали е по-добре от България. Не знам как ще мисля след време и дали ще искам в родината си или да замина, но в едно съм сигурна, ако отида в някоя друга държава, ще е временно. Аз обичам страната си и никога няма да се откажа от нея и моите близки, роднини и приятели. Защото в чужбина няма да я има тази топлина и обичта на много важни за мен хора. В България аз мога да кажа „Честит рожден ден” на майка си или баща си лично, а не по телефона и без да плача, че не мога да съм с тях в този хубав момент. Тук мога, ако съм разстроена за нещо, да ме подкрепят приятели и близки, а в нужда да ми помогнат. Аз съм човек, който се привързва много лесно към хора, които са добри с мен и са заслужили моето доверие чрез действията си. Не мога, просто ей така, да се разделя с тях. Обичам много хора тук и за момента съм сигурна, че няма да имам сили да се разделя с тях. Колкото и да ми е трудно тук за в бъдеще, ще имам подкрепата на много хора, които обичам и ме обичат. Това е моят избор – България!

 

 

 

 

 

 

 

 

© Дани Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??