22.03.2015 г., 5:20 ч.

С главна буква 

  Есета » Лични
1226 1 0
5 мин за четене

   Знам, че не трябва, но тук думата „Обичам” и производните и ще бъдат написани с главна буква.

 

   Има ли нещо по-ценно от това да имаш на среща си човек, който е готов да те последва навсякъде и във всичко, независимо какво.

 

   Има ли по-хубаво чувство от това да чуеш в ухото си: „hold on to me and , never let me go”?

 

   Не няма... няма нищо по-хубаво от това чувство...

 

   Няма нищо по хубаво от чувството да си легнеш и да усетиш леглото е запълнено от човека, когото Обичаш. Няма по-приятно чувство от това да наблюдаваш Любимия докато спи пък дори и да хърка като гатер запънал се на някой здрав чеп от дървото....

 

   Да заровиш ръце в косата му... има ли нещо по приятно?

 

Да крещиш името му докато правите Любов?

 

А към теб, момче, има ли нещо по приятно да чуеш името си точно в този момент от устата на жената, в която си Влюбен до смърт?

 

Знаеш ли какво е чувството след обръщението "Любов моя" или "Слънце" - това е уникално, страхотно, единствено..

 Да държиш ръцете и в шепите си опрени на гърдите ти, да бършеш сълзите и, тя да бърше ттвоите....

Да чуеш "Няма да те оставя да умреш, защото си ми важен, няма да те оставя, ако трябва ще тегля кредити, които няма да мога да върна, ако трябва ще продавам органите си, но няма да те оставя да умреш, защото те Обичам." има ли на света по приятно чувство?

Да, Красавице... и ти си ми важна, затова... знаеш... и аз няма да те оставя...

Има ли как да се реваншираш на този човек?

Има... реваншираш му се Обичайки го до края на дните си.

И няма да си позволиш да го изпуснеш дори за секунда, защото когато всичко е наред всеки може да те обича, но когато всичко се срутва върху теб... Усещаш на рамото си ръката на човека, който те Обича истински, а другите.... да си гледат работата, явно не си им важен.

Всичко можеш да си купиш с пари, дори и Любов, но чувства не се продават, те се даряват.

Даряват се на теб от Нея или на Нея от теб, защото и двамата сте решили, че другия го заслужава най-много от всичките 7 или незнам колко са вече милиарда души, ходещи по земното кълбо.

   Няма по хубаво усещане от това, когато сутрин се оправяш за работа и след адските усилия да приведеш косата си в някакъв що годе приличен вид Любимата ти да мине и да ти перне един през темето само, защото... всъщност кво значение има защо го прави...

 

   Никакво....

Важното е, че след това смехът и разкъсва тишината....

 

   Има значение само и единствено, когато погледите ви се срещнат и започнете да разговаряте... разговаряте само с погледи, защото няма нужда да го правите по друг начин, защото се Обичате.

 

   Има ли по хубаво чувсто от това да си завършен....

 

НЯМА

 

   Няма нищо по-хубаво от това да Обичаш някого и този някой също да те Обича милиони пъти по-силно отколкото ти него. Няма нищо по-хубаво от това да дадеш всичко, което имаш било то пари, коли, дори и живот ако се наложи за човека когото Обичаш.

 

   Няма нищо по хубаво от това да си Обичан.

 

© Слънце Антимов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??