17.06.2008 г., 13:38 ч.

Сексът и градът 

  Есета » Лични
2629 0 6
4 мин за четене
Град като... град. Хора, улици и проблеми - като навсякъде другаде. Но това си е моят град, мойте хора и нашите проблеми. Не е Ню Йорк. Нещо доста по-умалено и побългарено от онази Голяма ябълка (ако беше уместно, бих го опрделила като Малката круша). Не е голям, не е многоброен, но със сигурност е забързан и неусетно минаваш в плен на сприхавите работохолици, чийто личен живот е под абсолютната нула и никой не ги обвинява - кой в тази градска джунгла ще има време за лиготии? Всъщност, забравил ли е гражданинът да обича и градът ли му е виновен за всичко това?
Пътешествието ми из емоциите на големия град започна много след първи сезон на "Сексът и градът". С един приятел разисквахме тайните на сексуалната материя, в които той твърди, че е доста навътре, ако ме разбирате какво искам да кажа. Та аз, невежата, развивх теориите си кога и какво е позволено и нормално в една връзка, когато той ме прекъсна и учудено попита "Какво общо има любовта със секса?". В началото не реагирах. Той твърдеше, че е романтик, но бях наясно, че отвори ли му се парашута, Ромео ще трябва да умре. И все пак от тогава все се питам наистина какво общо имат двете неща в днешното време. Като един виден журналист  и невежа, реших да разпитам наляво и надясно, де що има желаещ да бъде интервюиран и резултатите, признавам си, ме объркаха. "Те, мъжете, са си такива, като че ли не знаеш" каза една моя приятелка. "Знаеш, че ако не им пуснеш, ще те определят като нещо нецензурирано, а ако им пуснеш, ще си нещо двойно по-нецензурирано." Знаех, че е права от собствен опит и съжалих себе си и нея, че само на идиоти явно сме попадали. Женски неволи - край нямат! Придвижих се напред към една двойка, при която нещата външно изглеждат наред. Отдавна са заедно и страшно много си ги обичкам и двамата. Но като при всяка двойка проблемите не липсват. "Не, че се оплаквам - каза ми момичето - но просто вече това го интересува основно. Без секс любовта май беше по-лесна." Замислих се за детските години, когато гаджетата бяха просто момченце и момиченце, които споделят срамежлива целувка зад училището на голямото междучасие. Оказа се, че днешната младеж е далеч от този стереотип. "Приятелките ми не искат да дойдат с мен до този квартал, защото там живеят бившите им - започна изповедта си едно момиче - Гадно им е да се видят пак, защото сега си имат гаджета нови, но още силно се обичат. Едната се опита да се самоубие след като скъсаха, а другата си прави тест за бременност в даскалото. И аз искам да си имам гадже вече, защото всички ме се смеят, че от повече от 3 месеца не съм се целувала." Докато тя ми разказваше житие и страдание грешного младеж, аз се опитвах да пресметна на колко години си, когато си 7 клас, защото те бяха точно в края на основното си образование, а вече се изживяваха като Жулиета и Мария-Магдалена. А когато ги видях с цигара в уста, все повече ми се искаше да запея "Детство мое..."
Въпросът все още е какво общо имат любовта и сексът, а репортерка все още съм аз. Търсенето ми продължи при една скорошна двойка, която от съвсем скоро интимничи, ако мога така да го определя. Започнах обнадеждаващо с женската половинка. "В началото се карахме, но сега е по-различно. Някак по-близки сме сякаш, откакто стана това. НА мен ми е кофти малко, че така стана, но да се надяваме да  е за добро." И както ме е учел винаги животът, трябва на мъжа да разчитам, за да ми докаже, че ние, жените, сами си измисляме действителността да е по-хубава. "Не, че е голяма работа, че е станало, но ако не беше, вервай ми, до сега да бяхме скъсали." - каза ми той. Отчаяна се върнах към първоначалния ми източник на сексуална култура. "Ти май верно си още дете" - изсмя се той на надеждата ми да открия смисъл." Какво очакваше да научиш с тия интервюта?"  Де да знаех! Все нещо оптимистично трябваше да е. "Ние, мъжете, знаем, че вие не винаги искате да правите секс и го правите заради нас, но какво да ви правим - ние си искаме нашето и докато ни го давате, без да чакате нещо в замяна, не се надявайте да получите нещо друго."
Зямислих се дали стоманата на града е превърнала сърцата ни от стомана. Дали строим нещо, за да има какво да обвиним, че сме забравили да сме хора. Животът учи, но уроците му се възприемат от учениците по различен начин. В края на този роман аз все още не съм разбрала какво общо има между сексът и любовта. Ако разчитам на стереотипи, бих казала, че жените правят секс, защото обичат, а мъжете - защото обичат да го правят. Но може би няма да  съм напълно обективна по 2 причини. 1 - пристрастна съм и  2 - имам и приятелки, които за седмица бяха спали с 4 различни мъже за поне 4 пъти. Едва ли е от дълбока обич или загриженост за естествения прираст на населението. Всеки сам избира и определя какво общо имат сексът, градът и любовта. Вие какво мислите по въпроса?Чувствайте се провокирани да отговорите...

© Маги Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хареса ми!
  • "Секс се прави само тогава когато и двамата души го искат"...
    На кой свят живееш?
  • Гледам коментарите и невярвам на "ушите" си. Секс се прави само тогава когато и двамата души го искат, в противен случай си е изнасилване и толкова по зле за дамите които оставят да правят секс с тях без да имат желание от своя страна. Мъжът колкото и да си мрънка колкото и да си иска като не му се дава няма да получи, вече ако мрънка по оригинален начин може да предразположи дамата и тя да си промени решението. Нима на мъжете постоянно им се прави секс? Нима винаги са във форма и кондиция, това го има и при двата пола.
    Ако неправили секс той щял да я зареже!!! Това не е ли доказателство за дамата че мъжът е пълен боклук и че няма нищо сериозно в него и колкото по - бързо се отърве от него толкова по - добре. Секса се прави за удоволствие ( поне според мен) и разни там работи кой колко бройки имал, с коя бил спал на съботния купон са лапешки работи. Могат ли всички бройки да се сравнят с човека който обичаш и те радва максимално, чувството и емоциите не са ли много различни. Надявам се да сте схванали това което мисля, аз по принцип рядко пиша във форуми ( на емоционална вълна) но понякога се дразня като гледам глупави размишления и недодялани приказки. Поздрави
  • "Ние, мъжете, знаем, че вие не винаги искате да правите секс и го правите заради нас, но какво да ви правим - ние си искаме нашето и докато ни го давате, без да чакате нещо в замяна, не се надявайте да получите нещо друго." - Е, не мога да се съглася. Макар да не се имам за холивудски персонаж в сериала, мога с чиста съвест да кажа: най-хубавите неща, които мъж ми е давал, никога не съм си ги искала. А понякога (демек мнооого често) и да си го поискаш, файда пак няма. Има много жени, които действително ОБИЧАТ ДА ГО ПРАВЯТ и си им е комфортно. Има и жени в "зряла" възраст, които се държат приблизително като седмокласничките. Ако си толкова зависим от нечие мнение, това е лабилна психика и комплекс за малоценност, не и любов. Ако ти го диктува вътрешното усещане - добре. Сам си преценяваш компромиса със себе си (или с връзката си) и търсиш баланс. Но няма място за общи знаменатели. Затова няма и формула.
  • Радвам се 4е си имам фенове.Така де да не се възгордявам и да обясня,че това,че описвам дадено нещо не занчи,че съм съгласна с него.Дори лично за всичко това,което е описано,съм силно възмутена,ама кой ме пита.Запитах се за връзката между сексът и любовта,защото доста често момчета са поставяли мен и моите приятелки пред дилемата ще спим ли или ще късаме.Не казвам,че и ние,жените,не си го искаме.Просто е по-прието да сме жертви явно и с тази роля по-добре си справяме.
  • Определено съм фен на стила ти. Ироничният изказ както винаги e чудесен. И дотук с похвалите. Отново не съм съгласен с почти нищо от написаното. Изобщо, прави ми впечатление, че в последните няколко дни зачестиха мненията от вида "вие мъжете - сексуални чудовища, и ние жените - сексуални жертви". Това просто трябва да спре. Такива предразсъдъци, както и еквивалентните им мъжки, като цитираните от твоя приятел, са всъщност основната причина са зейналата пропаст в междуполовите отношения. Тя е много изкуствена, според мен, и продължава да се поддържа.
    Най-напред предай от мен на твоя приятел, че е кух като празен дънер. Що се отнася до любовта и секса - те наистина са две различни неща, които могат и да съществуват самостоятелно, но заложената идея е за тяхното хармонизиране в едно цяло. Така да се каже, взаимното допълване на техните интенции поражда върховенството и завършеността на това цяло. Ще дам глупаво просто сравнение с яйцето, което се състои от жълтък и белтък - като едното от тях не е много полезно (жълтък-холестерол) и доста хора го отделят и не го консумират, но въпреки всичко яйцето е единство от тези две неща, и е най-вкусно когато се яде цяло. Същото е с любовта и секса, които взаимно се допълват. Любовта подсилва и естетизира секса, но и сексът подсилва любовта и отношенията между партньорите като цяло.
    Едно нещо, в което съм доста убеден и никой не може да ме разубеди, е че любовта изгасва при увеливане на физическата дистанция и загубата на контакт. Тоест, колкото и да е душевно и емоционално явление, според мен любовта се поражда и поддържа именно от наличието на телата, от съприкосновението им и физическия контакт (разбира се, има и други контакти на телата освен секс). Така че аз лично не възприемам връзка, в която подобни контакти отсъстват, като устойчива. В този смисъл желателно е сексът да го има.
    Не мисля, че романтиката се изпарява при свалянето на гащите. Има много начини да направиш секса чувствено изживяване, но това зависи от партньорите, от нагласата им, изобщо от техния светоглед. Който иска - го прави.
    Последно искам да кажа, че доста жени забравят простичкия факт, че мъжете също се влюбват и понякога също "оглупяват" от любов. Един влюбен мъж няма да прави секс как да е. Тъй че всичко е въпрос на правилен подбор на партньори.
    А на твоята анкета и аз мога да помогна с някои отговори, но нека да е на лично... :P
Предложения
: ??:??