9.08.2008 г., 12:37 ч.

Ще узнаеш (за любовта) 

  Есета » Любовни
1849 0 5
3 мин за четене
 

Искаш да изтръпна от твоята целувка,

която да разкъса сърцето ми на сбогом.

Да не оставиш сила за една преструвка,

която да скрие, че болката е много.

 

Искаш да усетиш студените ми пръсти,

умиращи без топлината на ръцете ти.

Да не могат в молитва да се скръстят

и да няма спасение за сърцето ми.

 

Искаш очите ми да ослепеят от сълзи

и да онемея от молби да останеш.

Да си в диханието ми през идните дни,

а ти за мен да можеш да забравиш.

 

Искаш това сбогуване и таз раздяла,

за да си докажеш колко те обичах.

Да узнаеш, че и живота си бих дала,

и бе единствения, на когото се вричах.

 

Но знаеш ли, точно в този страшен миг,

когато не потрепнеш от болката в мен,

сълзите ще скрият твоят светещ ореол

и аз ще мога да видя, че си просто човек.

 

Ще те погледна, както гледам всеки

и мнимата ти сила ще се заличи.

Ще узнаеш, че любовта ми бе толкова силна и истинска, че да прости всичките ти човешки прегрешения, да възпее и малките добрини, да те погледне с възхита.

 

Ще узнаеш, че нейната сила направи и теб силен, за да бъде живота по-лек и много по-красив, за да имаш времето да ме обичаш, дори не тъй силно, но истински.

 

Ще узнаеш, че нищо не поисках от теб, а се молех да имам дните на живота си, за да ти отдам всичко, за да споделя с теб величието и безкрайността на обичта.

 

Ще узнаеш, че без тази любов ти си по-беден от преди, защото очите ти са вече отворени, но когато си сам, те ще виждат само обсебващата пустош.

 

Ще узнаеш, че не е трудно да ме обичаш, трудното е да останеш достоен за моята любов, защото тя е изповяданата от Бог, безкористна и всеживееща.

 

Ще узнаеш, че не можеш да имаш тази любов, не можеш да я подчиниш или да я направляваш, защото тя е всесилна, а ти можеш само да бъдеш неин дом.

 

Ще узнаеш, че когато тя си отиде, не опожарява след себе си, но остава празно всичко и то е непосилно пред разрухата, идваща с времето, носещо безсилие.

 

Ще узнаеш, че тази любов е единственото истинско нещо, че тя в различните си форми и измерения изпълва всичко стойностно и красиво на тази земя.

 

Ще узнаеш, колко много имаше, как го получи без никакво усилие, защото тази любов идва без да те попита, без да я търсиш и без да иска наивни битки със съдбата.

 

Ще узнаеш всичко...

 

Ще узнаеш, че направи най-голямата лудост - обзет от нейната сила, поиска да я подложиш на изпитание, защото не й дари вярата си, едиствения й знак.

 

Ще узнаеш всичко...

 

Когато тя ме вземе на ръцете си и ме понесе към своята обител, за да излекува раните ми и възкреси вярата ми, за да върне силите ми да простя...

 

Ще узнаеш, че изгуби всичко!

 

 

На тези, който носят в себе си такава любов. На тези, на които им трябва малко, за да дадат много.

Нека бъдат храм за тази любов, за да остане на земята!

© Даниела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??