16.08.2012 г., 9:52 ч.

Силата на любовта 

  Есета » Лични
25624 0 1
1 мин за четене

Много хора казват, че любовта не съществува. Други пък мислят, че тя трае само миг. Но според мен истината е, че има любов и тя не трае ден или два, тя е вечна. Макар и малко хора да са я срещали, аз вярвам, че тази любов я има.

 Всички ние трябва да вярваме, че съществува нещо толкова прекрасно като любовта, и да я търсим, защото точно това чувство ни прави щастливи, кара ни да даваме най-доброто от себе си.

 Според мен любовта е като призраците, извънземните и всички мистични същества, за които всеки е чувал, но малцина твърдят, че са ги виждали.

 Аз вярвам в силата на любовта, защото когато човек обича и е обичан, за него всички граници изчезват. Невъзможното изведнъж става възможно и тогава човек става по-силен отколкото е предполагал.

 Истинската любов е неизмерима сила. 

Любовта, дори и несподелена, тя си остава едно вълшебство, една приказка. Любовта е сила, която не всеки може да притежава. Тя може да преодолее всичко - разтояние, време, години, болката от това години наред да обичаш тайно някого и да не можеш да си с него, защото той е щастлив с друг човек. И въпреки всичко любовта ти да става все по-силна с всеки изминал ден.

 Всички сме чували истории на вече възрастни хора как като млади са се обичали безумно много, но животът ги разделя. Те заживяват с болката от разбитото си сърце. Създават семейства с други хора и след години, вече остарели, се срещат, а любовта им е все така силна един към друг, изпепеляваща и в същото време изгарящо болезнена, защото са изгубили толкова години в лутане и търсене на същата любов, но не са могли да я открият.

 Любовта е най-силното чувство в този свят. Тя е една магия, която, за съжаление, вече много малко от нас владеят.

 Според мен любовта е силата, която ни кара да продължаваме да се борим с живота. Тя ни дава силата да преодолеем всичко, което ни поднася съдбата, стига да не се борим сами.

      Любовта... това е магията, която ни прави силни.

© Стела Ненчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??