16.07.2007 г., 17:22 ч.

Силата на слабия пол 

  Есета
8113 1 2
3 мин за четене

Жената като цяло е едно невинно създание,предизвикващо противоречиви чувства.Тя хем изглежда слаба,хем силна.Да,слаба е,но само привидно,а иначе от нея извира една невероятна сила,която може да помете всичко пред себе и същевременно с това да буди почит и възхищение.Силата на слабия пол е в неговата увереност,в смелостта да вземат решения,в хитростта и в способността да оставят поколение.
Създадена от реброто на Адам,жената крие в себе си едно вътрешно вълшебство,което е извор,откъдето черпи своята увереност.
Увереността на жените същевременно плаши,но и привлича.Чрез своята увереност жената се издига на пиедестал.За да бъде една жена уверена,тя трябва да знае какво иска и как да го постигне.А в днешно време жената трябва да умее и да лавира между семйните си отношения и професионалните си амбиции,за да може да докаже себе си като личност в това общество с патриархални възгледиУверената жена вдъхва уважение и респект.Нейната способност да използва умело и открито своята увереност я издига на високо равнище както в обществото,така и сред ''силния''пол.
Увереността е само малка част от сложната природа на жената,която е изтъкана от противоречиви чувства и притежава редица качества.Едно от качествата,които притежава  и потвърждава твърдението за ''силата на слабия пол'' е смелостта и да взема решения.
Няма по-внушителна гледка от това да видим как една уверена жена, изглеждаща слаба и беззащитна, открито се възползва от своята свобода да изяви мнение, да докаже себе си и смело да да взема решения. В днешно време жените са честни, открити, прями и не се страхуват да поемат отговорност и да се изправят пред трудности. Тяхната смелост да вземат решения може да трогне и впечатли всеки мъж, който е представител на ''силния'' пол и си мисли, че може да се справи с всичко, а всъщност се оказва в безизходица като малко и неориентирано дете, което не знае как да постъпи. Жените, със своята увереност и смелост, са вечен спътник на ''силния'' пол, те ги крепят със своята духовна и морална подкрепа. В днешно време всяка уважаваща себе си жена се стреми да се изяви професионално. И успява. Все повече ''мъжки'' професии се заемат от представителките на ''слабия'' пол, което доказва още повече тяхната сила.
Жената е уверена, смела, но едно от качествата, които са заложени в нейната същност и я отличават с ярка индивидуалност сред ''силния'' пол, е нейната хитрост.
Хитростта е присъща за жените, защото те със своя невинен поглед пленяват и в същото време много ловко се възпозлват от това, за да постигнат целта си. Хитрата жена е умна. Хитрата жена е лукава. Тази способност на ''слабия'' пол да манипулира ''силния'' пол, е ярко доказателство за неговата сила.
Жената е създадена за любов. Бог я е дарил със способността да ражда деца.
Способността на жената да ражда деца, да продължи поколението и традицията, е най-голямата сила на този свят. Няма по-красиво нещо от създаването и появата на едно дете. То е смисъла на човешкия живот. Децата са сила, те ни изпълват с енергия, радват ни и ни карат да продължим напред. Дарбата на жената да ражда деца е най-великото нещо на този свят и я издига над мъжете. С тази способност жената утвърждава своята сила, но не като даденост, а като нещо възвишено, даващо смисъла на човешкия живот.
Жената е-радост, утеха, съблазън, отговорност, болка, пошлост и майка. Тя дава подкрепа и вдъхва смелост. Нека всички жени по света бъдат силни и решителни и да не се подценяват. Жените отдавна не са ''слабия'' пол.

© Дияна Сотирова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Подкрепям Деян в това, че ти описваш определена жена. Но това, което си написала не важи за абсолютно всички жени. Нито ако седне някой да пише за мъжете, може да обобщи всичко за мъжете. И мъжете и жените сме ХОРА. И трябва да си останем такива. Да, някоя жена може да взима решения и да са точни и силни. Но има жени, които не умеята да вземат решения. Типичен пример за това е шефката ми. Затова има много жени, които обичат мъжката среда и колектив. Аз мисля, че жената е едно ТАЙНСТВО. И мисля, че в това се състои най-голямата й сила. Колкото повече тайнството се запазва, толкова по-силна е. Навремето дори и голия женски глезен е предизвиквал негативни реакции. Сега във всяка реклама се кипри по някоя гологъзница и рекламира от сапуни до самолети. И мисля, че с това нещо сме загубили СТРАШНО много. Но това разбира се е една от страните на това тайнство. Темата ми е много интересна...
  • Позрав за есето
    Но да не забраввяме,че именно за да се докажем пред "силния пол"
    правим и сме всичко това.Нали?
Предложения
: ??:??