20.01.2010 г., 12:18 ч.

Славата и любовта 

  Есета » Философски
1444 1 0

Любов! Само дума ли е тя? Много хора виждат себе си в човека отсреща им, но какво е чувството да бъдеш обичан и оценяван не заради физическите ти дадености, не заради умствените или материалните ти възможности. Малко хора биха пренебрегнали всеобщото мнение за даден човек. Има две положения - или приемаш човека такъв, какъвто е, с всичките му недостатъци, или просто си затваряш очите и не гледаш реалността. Славата е противоречива... но обезателно тя променя коренно досегашния ежедневен бит. Тя те извисява над останалите и те заслепява. Кара те да бъдеш харесван не заради самия себе си, а заради твоето положение. Съществува ли истинска любов там, където има слава и пари? - Любовта я има навсякъде. Но понякога заради славата тя бива стъпквана, унижавана, унищожавана. Защо е толкова трудна за разбиране! Просто хората трябва да бъдат реалисти. Да разпознаят очите на истинския човек сред морето от погрешни лица. И колкото и трудна и неосъществима да изглежда такава любов, пламъкът, който е в очите на двамата влюбени, остава да гори там и дори и хорското мнение, славата, парите, медиите... нищо няма да бъде в състояние да угаси този вечен, любовен пламък, оставащ да гори дори и след смъртта!

© Мария Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??