26.06.2007 г., 16:32 ч.

След една любов... 

  Есета
1806 0 11
1 мин за четене
Влюбваш се...
Обичаш...
Обичаш един човек, който за теб е всичко - Целия свят!
Дори да не си до него, ти го обичаш истински...
Плачеш, крещейки името му...
Молиш се един ден той да бъде твой, но това така и не става, той обича друга...
След година, може би повече, заставаш до него, заставаш до човека, който си обичала със цялото си сърце и не усещаш нищо...
Сърцето ти дори не трепва...
Поглеждаш го в очите, в който виждаше себе си,
а сега виждаш един друг човек - човек, който сякаш не познаваш.
Струваше ти се, че винаги знаеш какво мисли.
Но сега не е така - сега той е някой друг или може би ти си друга?!
Не, просто сърцето ти се е уморило да кърви.
Очите ти са се уморили да плачат, гледайки една и съща снимка...
Сега не е така, сега можеш да погледнеш към бъдещето,
да се усмихнеш и да разбереш, че той няма място там...
Има място единствено в миналото ти, но вече не те боли дори от спомена за него,
смееш се на малкото време, прекарано заедно...
Радваш се, че е щастлив някъде там, далеч от теб!
Далеч от теб...
А ти продължаваш напред, усмихвайки се...

© Ели Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво! Ти пресъздаде в изречение една житейска истина ... Така е !!
  • Наистина много ми хареса.Може би, защото вече съм го преживяла
    Поздрави и успех!!!
  • Много е добро изразила си се много добре във всяка една част. Харесва ми. В момента ако трябва да бъдем честни преживявам нещо такова.
  • Това много ми хареса, защото тъкмо преживях нещо подобно... Всичко е толкова вярно...
  • харесва ми как пишеш недей да спираш!
  • Вярно е.....може би за нещастие. :|
  • много е добро!!!
  • Нямам как да е продължила връзката ни, защото нямаше такава. Това беше една несподелена любов... за това и съм написала така : "Дори да не си до него, ти го обичаш истински... " ... Благодаря ви много за коментарите.. радвам се, че ви е харесало
  • Добре дошла в сайта.
    Може би това е първият урок, който получаваш в живота. Никой на никого не е собственост. Не може насила да накараш някой да те обича. Жалко, че в училище не се учи за взаимоотношенията между жените и мъжете, между момичетата и момчетата. Ние жените искаме мъжете да са умни, деликатни, нежни, внимателни, да се учим от тях на мъдрост. Такива мъже много рядко се срещат. В живота много пъти ще се влюбваш и ще разлюбваш. Трябва много да се учиш за да знаеш как да постъпваш. Запомни, трябва да се научиш за отказваш. Да държиш на достоинството си. Ако беше продължила връзката ви, щеше да разбереш, че мъжете или момчетата са по-глупави и повърхностни от жените или момичетата.
  • тъжничко е!
  • Малко е тъжно, но е факт.
Предложения
: ??:??