2.04.2012 г., 11:25 ч.

Слънцето е ново всеки ден 

  Есета » Ученически
3376 1 0
1 мин за четене

Всеки ден е нов, както всяко начало, което е ново предизвикателство в нашия живот. Всяко утро е различно. Днес може да е слънчево, а утре - дъждовно. Ако днешният ден е слънчев обаче и ти се усмихне, усмихни се и ти и посрещни с добро настроение новия ден. Не мисли за вчера и за отминалите събития. Спомни си, че не можеш да върнеш миналото, но винаги можеш да поправиш грешките в бъдещето. Както са казали хората “Никога не поглеждай назад”. Не се връщай  към онова, което те тегли към отминалите дни, защото ако живееш с миналото, няма да можеш да посрещнеш бъдещето. Ако вчера си направил нещо нередно или просто ти се е случило нещо, което те е наранило, просто си спомни следното “Винаги има и утре“. Всеки ден е един нов епизод от твоя живот, и само от теб зависи как ще протече той. Всеки нов етап от живота ти е нов шанс, който съдбата  ти предоставя и от който трябва да се възползваш. Може днес слънцето да ти се стори враждебно и мрачно с по-малкото топлина и светлина, която излъчва, но винаги преди всичко си спомни, че утре също е ден и че може би утре слънцето ще бъде ярко и ще облива всичко с топлината си. Слънцето е ново всяка сутрин, защото всеки ден е различен и води след себе си нови предизвикателства, които трябва да си готов да посрещнеш. Денят започва с изгрева и завършва със залеза. Наслади се на деня, какъвто и да е той, а когато свърши, просто забрави лошите неща, които са ти се случили през него  и си спомни само хубавите моменти, с очакване за утрешния ден!

© Мони Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??