11.01.2005 г., 0:13 ч.

Смисълът на живота ми 

  Есета
3606 0 4
1 мин за четене

Мечти, живот... Какво е това? Какво означават тези думи? За мен те се определят само с простичката дума "баскетбол"... Може би ви звучи много наивно и глупаво, но за мен това е всичко... Това е всичко, за което мечтая, за което живея... Когато се влюбите, изпитвате една необикновена тръпка или просто нещо необикновено... Е, когато играя, аз се чувствам така... Имам чувството, че имам всичко на този свят, че това е смисълът на живота ми и всичко... Когато не играя, не чувствам, че живея... Когато не мога да играя, се чувствам като птица без криле, която не може да литне и не може да погледне отново света от високо... Ако по някаква причина спра да играя, за мен вече всичко ще е загубено, ще бъда самотна, животът ми ще е безсмислен и безличен, мечтите ми ще умрат... Всички казват "ти си луда...та това е само игра", но сърцето ми казва, че това е красотата, любовта, щастието, мечтите и животът в едно... Това е всичко, за което мечтая и живея и без което ще умра. Сигурно и вие мислите, че е глупаво, но просто исках да го кажа, просто трябваше... Никой не ме разбира и едва ли ще ме разбере, но поне аз си знам колко много ми дава баскетболът... :))

© Въздушната Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Страхотно е,че има нещо в живота ти,което те прави щастлива...истински щастлива...Това е Щастие без излишно суетене,без напрегнато очакване,без да е мъгляв стремеж.....това е то - начин на живот,радост,трепет....всичко,което ти намираш в играта....какво по-хубаво от това да се чувстваш жива....
  • не мисля,че най-важното е другите да разберат мечтата ти,защото тя си е твоя!хареса ми,въпреки да мисля,че можеш да ни дадеш още малко поне и не мисли,че мечтата ти е глупава.всеки има мечта-показвай я и се стреми да се сбъдне.това е
  • Ами не знам не питай менпитай тези които го мислят а т.е. почти всички...
  • това е твоята страст...твоят смисъл...твоят живот...защо да е глупаво?!
Предложения
: ??:??