11.11.2009 г., 16:45 ч.

Смисълътна живота 

  Есета » Други
1614 0 1
1 мин за четене

        Животът е нещо прекрасно. Макар в него да има лоши моменти и проблеми, той е чудесен. Най-важното в него е да откриеш добър приятел и да откриеш любовта на живота си.
        Без приятели нищо не е наред. Винаги трябва да имаш човек до себе си, който да ти помага през лошите моменти. Който да ти дава съвети и да можеш да говориш с него за всичко. На който да имаш вяра и ако се случи нещо сериозно, той да ти помогне! Някои биха казали, че ако имаш пари за всичко, ще е наред, но не. То не е така. С пари можеш да си купиш всичко, дори и приятели, но те няма да са истински. Затова дори и да нямаш много пари, щом имаш приятел до себе си, то означава, че си най-богатият човек на света.
      Другото нещо, което дава смисъла на живота, е любовта. Няма нищо по-чудно от това. Да обичаш е велико, както  да бъдеш обичан. Не знам какъв ще бъде животът, ако не срещнеш любовта, Тя дава смисъл  на всичко. Това да имаш собствено семейство. С деца, които си отгледал с толкова  много любов и нежност.

     Това са двете неща, които му трябват на човек, за да бъде истински   щастлив. Богат е човекът, който успее да открие и запази до себе си тези две неща!

© Яна Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Така е Яна - сигурно си права!
    Дано да имаш тези две неща!
    Поздравления!
Предложения
: ??:??