24.08.2006 г., 16:18 ч.

София 

  Есета
7912 0 1
1 мин за четене

                                        София                                                                                                    

София е градът, в който съм родена и живея. Тя е столицата на България. Нейното население надхвърля един милион души. Тук има много забележителности като музеи, паркове и паметници.Най-големите и интересни музеи са Природо-научният музей, където можем да видим множество животни и птици и Историческият музей, който ни запознава с историята на България. София е зелен град. Тук има много паркове. Някои от тях са: Северният, Южният и Западният. Най-големият парк е Борисовата градина, която се намира в центъра на града. Наблизо се извисява красивата планина Витоша, която се посещава от много туристи.В София се намира и най-голямата православна църква на Балканите - катедралата Александър Невски. Нейните кубета са покрити със злато.
  Както във всеки град, така и тук има много проблеми. Вероятно най-големият е с отпадъците. Те замърсяват, както улиците на града, така и въздуха, който дишаме. Построяването на завод за преработване на отпадъци е наложително. Друг голям проблем  са безразборните строежи, които често изникват на мястото на детски площадки и квартални градинки.
  Въпреки многото си недостатъци това е родният ми град и затова аз го приемам такъв какъвто е. Надявам се, че след приемането ни в Европейския Съюз нашата столица ще има шанса да се превърне в модерен европейски град.


 

© Ралица Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А мислила ли си какво можеш да направиш ти, за да бъде София едино по-хубаво място за живеене? Имам много познати, които се оплакват от мръсотията, но упорито си изхвърлят боклуците къде ли не с мисълта, че не могат да променят нищо и че тяхната салфетка, фас, бутилка... не са от зачение на фона на другите отпадъци.
Предложения
: ??:??