6.04.2010 г., 20:59 ч.

Спомни си 

  Есета » Други
1039 0 0
2 мин за четене

Повери сигурността си на Силата в теб. Разчитай на тази сила. Уповавай се на тази сила и няма да останеш разочарован. Житейският ти път зависи от твоите избори, а твоите избори зависят от твоята вяра. И ако ти вярваш, то тогава ще разбираш и ще развиваш потенциала си. Нека съзнанието ти бъде съсредоточено в настоящето, а очите ти да виждат светлото бъдеще. Пътят се върви сега. Мисълта гради света ти сега. Но искам да разбереш, че ти си обитателят на този свят. Играй си с играчките му така, както малкото дете си играе, и не забравяй. Никога не забравяй кой си? Играчките на света идват и си отиват. Слънцето се показва и се скрива. Нощта заменя деня, и денят заменя нощта. Звукът раздира тишината, за да се загуби отново в нея. Стомахът се пълни, за да се  да се изпразни. Очите не могат да се наситят, нито пък ушите да се наслушат, нито пък страстта може да бъде утолена. Затуй е важно да пребиваваш в мъдростта, която се спотайва в теб. Когато умът ти почива в Божията обител, а сърцето ти се храни с любовта небесна, само тогава можеш наистина да се насладиш на ТОВА, КОЕТО Е. За да чуеш, трябва да слушаш, а за да слушаш, е необходима тишина. За да разбереш живота, е необходима тишина. Дисциплинирай своя ум да се вслушва в безмълвното. Нека твоята единствена страст бъде да изразяваш това безмълвие. Нека твоето желание  бъде да вървиш в пътя на спокойствието, което надхвърля ума. Нека твоята единствена надежда бъде съсредоточена в настоящия момент - да чуеш по-добре, да разбереш по-ясно, да отдадеш повече. Блаженството на единността - нека това бъде твое постоянно състояние.

Ако имаш въпроси - питай Сърцето си. Ако се чудиш накъде да поемеш - питай Сърцето си. Ако искаш да намериш това, което търсиш - следвай сърцето си. Не е важно какво преживяваш, но е важно каква поука си вземаш. Не е важно какво работиш, но е важно какво си позволяваш да бъдеш и до къде си позволяваш да стигнеш, чрез своята работа. Трудът е святост. Труди се с любов и обичай това, което вършиш, защото очи по-мъдри от твоите следят всяка твоя крачка и оценяват по достойнство твоя труд. Никой няма да те осъди, ако сам себе си не бъдеш съдник.

Животът е чудо, наслади му се. Остави всички грижи зад гърба си. Разбери, че заслужаваш всичко, за което копнееш в душата си. Позволи си да изживееш своите въжделения. Нищо няма граници. Всичко е безкрайно - осъзнай това. Спомни си, че единствените ти бариери са вътре в теб самия. Разчупи ги, чрез своята вяра. Нека твоето съзнание обхване всяка частица на космоса. Нека Светлината заблести през съществото ти, така силно и така ярко, че да не остане нищо друго освен Светлината. Спомни си кой си, като забравиш кой си бил. Истината е в тук и сега.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??