4.11.2008 г., 10:58 ч.

Страна на абсурди 

  Есета » Граждански
1229 0 1
1 мин за четене

     СТРАНА  НА  АБСУРДИ

 

  В каква държавица живеем само, а?! В страна на абсурди. Вървим към Европа, но същата тая Европа все се дърпа, размахва ни пръст, не ни иска!

  Тая същата Европа ни дръпна шалтера на единственият ни АЕЦ, а енергоснабдяването (голям гаф) спря тока в дома на господин министъра на енергетиката... Това може да се случи само в страна на абсурди!

  Едно комбинатче като Кремиковци например, се продаде за един долар... а бъдещи медици ни изнудват със смъртоносни инжекции, други са принудени да живеят мирно, тихо и щастливо със съселянина си... канибал... Срана на абсурди, все пак.

  Един полицай мечтае да стане артист, за да го забележат, влезе в къщата на ББ4, стана известен, да, толкова известен е вече, че мечтата му да стане артист се изпари... Сега е опиянен от народната любов, желае да е в парламента, депутат да е, и не само това: иска и да се клонира... 120!!! път !!! Все пак се е родил в страна  на абсурди!

  Животновъдите протестират ли протестират, режат глави на добитък, разливат по улиците мляко, полицаите вардят реда, както си е по закон, но защо ли снимка на полицай, танцуващ валс с краварка, заля медиите?... Абсурд, казаха тези, които не видяха снимката...

  Ето и днес - в с. Баня българи гласуват за... американски президент!!!... Какъв абсурд! Та то, тия българи не излизат да гласуват, когато в България се провеждат избори! Плащат им, хранят ги с кебапчета, возят ги с автобуси от други държави, само и само да гласуват, а те - не щат, та не щат! И на всеки следващ избор все по-малко и по-малко са пред урните... Е, да, но за американски президент сами си организират избори! Те цар си имат вече, сега е ред и на Обама, да си гушнат и американски президент! Те  в Европата не ни искат, защо да не потеглим към Америка, а?

© Лиляна Стойчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • няма страшно; като ни изгонят от евросъюза, влизаме в африканския съюз
Предложения
: ??:??