28.09.2022 г., 16:53 ч.

Странна съм, но пък съм себе си 

  Есета » Лични
795 2 3
1 мин за четене

Често чувам за себе си, че съм странна и честно казано, това ми харесва. Да си странен, означава да си различен. Никога не съм се стремяла да подражавам на някой, без значение кое е той и какво място заема в обществото. 

Странна съм, защото харесвам ясните ситуации. Харесва ми да знам къде стоя аз и кой- кой е в живота ми. Харесва ми,  когато хората ясно ми казват за какво им пука и какво очакват от мен. Не се правят на приятели, не говорят за любов,  когато я няма, а когато обичат ясно да го казват и показват, без да дават неясни  сигнали и да объркват мислите, чувствата и живота ти. Дистанцирам се от токсичните връзки и решавам / разрушавам неприятни ситуации. Предпочитам горчиви думи пред сладникави лъжи. Не обичам да си играят с мен,  когато ги вземам на сериозно. Боли ме от лъжата и никога не нарушавам обещания. Неуважение е за мен да ме лъжат, защото аз съм със своята честност навсякъде.  Само най- близките хора до сърцето ми виждат моята същност и знаят що за човек съм,  а за останалите нека бъда странна. Точно това ме пази от кофти хора и неприятни ситуации. 

Странна съм, но пък съм себе си! 

© Ваня Атанасова - Панова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Харесах! Тази защитна реакция на смела, откровена, категорична жена!
  • Благодаря palenka(Пепи)🙂
  • Не си странна, помъдряла си. Щом не робуваш на клишетата от рода на "в чуждите обувки" и знаеш да отсяваш, за да не си уязвима и ранима за хора, които де факто не касаят живота ти, си разумна. Всичко останало е суета и лицемерие.
    Поздрав!
Предложения
: ??:??