6.07.2011 г., 8:48 ч.

Стряскаща равносметка 

  Есета » Социални
2055 1 8
2 мин за четене

За две години работните места са намалели с 290 000. Равносметката е стряскаща, колкото и километри магистрали да построим, това не може да се компенсира. От това са засегнати 290 000 семейства. Много хора са обречени на недоимък, недохранване. На болести, стрес, смърт, защото не са спокойни за утрешния ден. Не могат да си купят лекарства, храна.
А медицинското обслужване е под всякаква критика. И не затова са виновни лекарите. А наложената отгоре здравна система. 
 Ден без Бойко. Можем ли без него? Защо дойде Бате! Чии проблеми решава - на обикновените хора или на тези с многото пари и богатства? 
А кои хора седят зад него. Не се ли замисляте, че същите дърпаха конците и на Станишев. Не виждате ли, че смяната на Станишев с Бате е един вид измама. Уж нещо се прави, става някаква промяна, но остава едно и също. Няма истинска промяна, а имитация на такава...
За да могат ония, които ограбиха България, да продължават и никой да не им потърси сметка.
Замислете се какви хора трябва да избираме. Кои трябва да управляват България - слуги на олигарсите или слуги на народа.
Това няма да продължи вечно! 
ЕДИН ДЕН ЩЕ ДОЙДАТ ЛИ ХОРАТА, КОИТО ЩЕ НАПРАВЯТ ИСТИНСКАТА ПРОМЯНА? А ТЕ МОЖЕ БИ СА СРЕД НАС, МОЖЕМ ЛИ ДА ГИ ОТКРИЕМ?
Уж имаме най-ниските данъци в Европа. Чуждите инвеститори трябваше да се избият да влагат парите си в България. Но това не става, защо ли? И с тези ниски данъци пак измама за нас, обикновените хора. Ниски, но за кого?
Били сме много по-добре от Гърция, но защо много жени българки отиват да работят в гръцки семейства като прислужнички или болногледачки. А не гъркини да идват да работят у нас. Пак ми замирисва на лъжа!
А кой ни лъже, манипулира, за да изберем удобните на олигархията премиери, министри, депутати. Цяла индустрия - хвърлят се много милиони за избирането на неподходящите хора. Цяла армия от купени журналисти, социолози-демагози, лъскави пиарки работят по въпроса как да бъдем излъгани, прелъстени, измамени. С празни обещания за пенсии, заплати, предизборни кебапчета...
Това няма да продължи вечно!
И завършвам с цитати от В. Левски
"Ние сме жадни да видим отечеството си свободно, па ако щат ме нареди да пася патките."
"Аз съм се обещал на отечеството си жертва за освобождението му, а не да бъда кой знае какъв. - Какво искам повече, като гледам отечеството си, че ми е свободно! Такова нали ми е предначертанието днес за него, не да видя себе си на голям чин."
"Гледай народната работа повече от всичко друго, повече и от себе си да я уважаваш!"

Какво лицемерие от управниците, когато на 19 февруари застанат до гроба на Апостола! А още по-голямо, когато отидат на църква - нима вярват в Господ?

 

 

 

© Александър Сарандев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И понеже ти Анна имаш есе за светлината хубаво е да прочетеш следния пост
    http://antikom.blog.bg/politika/2011/06/17/goliama-chast-ot-bylgarite-sa-na-stranata-na-mraka-za-syjale.766728
    Голяма част от българите са на страната на мрака.За съжаление...
    А пък хората, които ще дойдат да управляват трябва на първо място да поставят интересите на милиони българи и страната ..... а не както е сега да служат на шепа хора с много пари, а някои дори служат и на чужди интереси и унищожават и продават /предават/ без пари националните интереси.
  • Az bih kazala neshto,ako iskame da promenim darjavata,napravo da smenim pravitelstvoto i da se naznachat drugi hora,koito da znaqt kak se varshi rabota./izvinete che pisha na latinica,ne sam u nas/.
  • Държавата това е всеки един от нас,затова ако искаме промяна всеки трябва да започне тази промяна първо от себе си.Неможе да искаме нещо добро за себе си ако това не включва и другите.Да имахме частица от родолюбието ,патриотизма и човеколюбието на апостола бихме се превърнали в една сплотена и развиваща се държава.
  • В нашата държава, глас - народен, е глас в пустиня...
    Само че, може да не е така
    А да е глас народен - глас Божи
    От нас зависи...
    Поздрави zelena! И хубав ден!
  • В нашата държава, глас - народен, е глас в пустиня...
    Поздрав!
  • Благодаря за хубавите коментари Хубавке
  • Ходил съм в Могилино много преди да стане известно в България и света! Защото този район е родно място на родителите ми! И безкрйно ме възмути лицемерната кампания на гърба на нещастните деца. Трагедия за децата трагедия и за хората, които живеят там. Никаква перспектива за местните хора закриха дома, който беше препитание за някои от местните . Май-затънтеното селце в Русенска област. Далече от всякакви градове. Младите хора го напускат да търсят препитание в Две могили и Русе. В такива забутани селца, нито сносно образование, ни медицинска помощ. Вероятно безработицата там е 90 процента. Имаше много такива домове и се правеха все в забутани селца. Искаха да скрият позора!
    Може би ще напиша специално за Могилино някой ден!
    http://www.mogilino.eu/
  • Много хубаво есе, казано е всичко на място, с подбрани думи, пестеливо, точно и истинно. Браво!
Предложения
: ??:??