1.05.2015 г., 9:04 ч.

Светлина 

  Есета » Любовни
1293 0 1
1 мин за четене

Дойде момента, в който да се появиш на живо. Точно така, както те сънувах - обвита в светлина!

Да, точно с тази, която ме озари, в един мразовит сън. На пръв поглед, обикновен и с нищо незапомнящ се. Сив, обичаен, безличен… Такъв, който с нищо не вещаеше, че нещо необикновено в моят живот ще се случи. Нещо, което ще промени живота ми завинаги!

 Случи се! Започнатото в съня ми, се осъществи в действителността!

 Като комета, ти се появи. Изгря пред очите ми, проблесна! Топлината, тези блестящи искри…  За да ми покажеш, че наистина си дошла за мен!

С този лъч, с който ме погали, тази нежна светлина, с която ме докосна. Усетих го! Как да го забравя?! Не мога и не искам! Щастлив съм, безкрайно щастлив! И всичко това, благодарение на теб! На твоята поява и присъствие в моя живот!

 И  знай… няма да допусна да угаснеш никога!!! Защото ти си светлината, моята светлина! Тази, която ме прави щастлив и изпълни с толкова много любов моя живот! Светлината, която се появи първо в съня! За да пребъде - в действителността! 

© Сед Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??