30.05.2013 г., 1:23 ч.

Светлина! Красота! Висини! 

  Есета » Социални
1284 0 2
2 мин за четене

                Да стигнеш до Слънцето и да го докоснеш е нещо невъзможно, но не е нужно да направиш нещо толкова голямо, за да си значим. Можеш просто да огряваш всички със светлината, която криеш в душата си. Не е необходимо да правиш големи крачки, необходимо е да следваш мечтите си, за да постигнеш нещо в живота. Достатъчно е просто да следваш сърцето си, което винаги ти показва правилния път. Достатъчно е Слънцето да огрява пътя ти, за да стигнеш до целта си, която още е много далеч.

                Сърцето е чупливо като стъкло, но пък затова е толкова нежно и красиво. То ти дава сили да продължиш да се бориш. Дава ти сили да достигнеш до нови висини в живота. Помага ти да разбереш, че не всичко е тъмно и скрито в мрака. Озарява те със светлина.

               Аз имам една-едничка мечта, която искам да изпълня. Никога няма да се откажа от нея, макар че трябва да измина дълъг път, за да я постигна. Знам, че с всеки един ден се доближавам до нея. Вярвам, че някой ден пътищата ни ще се пресекат.

               Хората около мен са добри! Не мога да искам повече от живота. Имам всичко, от което се нуждая. Имам истински приятели и семейство. Знам, че всички тези хора няма да се откажат от мен и ще ми помагат, независимо от всичко.

              Животът е добър! Той винаги знае кога да спре да ти нанася удари. Животът е най-красив, когато се изживява пълноценно. За мен винаги има щастлив край, който трябва да се изживее от всеки човек.

              Вярно, не всичко минава леко, но трябва да се преборим, за да сбъднем мечтите си.

            Моята най-голяма мечта е да стана писател. Мисля, че с всяко написано художествено произведение ставам все по-добра. Вярвам, че някой ден мечтата ми ще се осъществи.

           Няма нищо по-хубаво от това да следваш и да изпълняваш мечтите си. Може би, ако хората не мечтаеха, нямаше да имат цел в живота. Но за щастие, всеки има за какво да се бори, всеки има мечта и трябва да е благодарен за това.

         Светлината в тунела е мечтата, която искрено се надяваме някой ден да се сбъдне. Трябва да се борим, за да можем да се усмихнем на живота с гордо вдигната глава. Трябва да вярваме в красотата и в светлината, която има у всички нас, хората.

       Животът е красив и аз мисля да следвам мечтите си!

© Мадлен Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Откровението ти е пропито с позитивизъм и е невероятно зареждащо!
    Пожелавам ти успех с постигането всички твои мечти!!!
  • следвай ги
Предложения
: ??:??