9.12.2008 г., 15:58 ч.

Светлината, с която рисуват очите ми 

  Есета » Други
2847 0 0
1 мин за четене

 

                              "Светлината, с която рисуват очите ми"

 

В живота всеки има реално виждане за света, в който живеем Светлината в очите на всеки един от нас рисуват надеждата за по-добър и сигурен живот. Светлината в моите очи съществува от самото ми раждане, с нея съм се родила, с нея съм израсла, с нея и занапред ще живея. Тя е съкровена и е скрита в душата на всеки човек. Тя е радост, на която се радва всяко едно живо същество на тази земя. Тя дава смисъла да се живее, без светлина няма живот. Жаждата за живот се поражда от това, което рисуват очите ми, а това е любовта, радостта, грехът и тъгата. Смисълът на човешката цялост и пълнота, действително е символът на светлината, светлината като духовно и телесно единение. Светлината която рисуват очите ми изразява света около мен, моя живот, моите мисли, чувства и преживявания. Светлината проблясва в моите очи, тя ми вдъхва живот, показва ми правилния път, по който трябва да вървя. Дори когато се намирам в безизходно положение, "светлината" ми дава надежда за правилното решение, тя ми вдъхва смелост да продължа напред. Имам приятели, които виждат светлината в очите ми. Помагах на много от тях, обичах с тях, болеше ме с тях и всичката тази сила идваше от светлината, която рисуваха очите ми.

С тази светлина се събуждам сутрин, с тази светлина заспивам вечер, затова винаги трябва да има светлина в моите очи и никога тъмнина. Това е светлината, която рисуват очите ми.

© Александра Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??