13.06.2020 г., 6:03 ч.

Светлината ще победи 

  Есета
1285 0 0
1 мин за четене

       Днес, във времето на пандемия, когато все повече попадаме в примките на страха и тревожността, когато позволяваме безнадеждността да ни завладява, е нужно да си припомним думите на нашия Господ и Спасител Исус Христос: „И тия знамения ще придружават повярвалите: в Мое име бесове ще изгонват; нови езици ще говорят; змии ще хващат; а ако изпият нещо смъртоносно, то никак няма да ги повреди; на болни ще възлагат ръце, и те ще оздравяват“. (Марко 16:17-18) Когато разберем, че имаме Божията сила и че отправяйки молитви към Небето, можем да победим всяка болест, тогава ще придобием надежда и сигурност, че всичко преминава и всичко съдейства за добро на тези, които обичат Бога и доброто.

        Медиите ни обсипват с новини за все повече заразени и безработни и за съсипваща се икономика. Но нашият взор трябва да бъде отправен към Създателя, който е обещал, че никога няма да ни остави и забрави. Ако вместо да слушаме постоянно обезсърчаващите ни новини се научим да прекарваме поне 10 минути на ден в молитва тогава обстановката може би ще се промени към добро много по-бързо. В молитвата сърцето на човека става по-чисто и меко.

Ако всички хора на Земята се уговорят да се молят в точно определен час за добруването на човечеството то тогава Земята би си превърнала в едно много по-добро място за живеене. Ако вместо да мърморим и да се оплакваме се научим да се молим и да сдържаме лошите си думи то тогава със сигурност ще сътворим повече светлина в дните си. Защото това, което мислим и казваме, това става. Смърт и живот има в силата на езика…

     Сърдечната молитва може да предотврати множество нещастия и зараждането на много болести. Нека вместо да злословим, да се оплакваме и да хулим управляващите, да се молим, да изговаряме позитивни слова и да мислим доброто на ближния си. Тогава наистина ще бъдем благодарни, че живеем в един хубав свят – свят с по-малко болести и с повече доброта и благоденствие. Тогава светлината ще победи тъмнината.

 

© Петър Главеев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??