10.01.2014 г., 11:00 ч.

Светът ни говори 

  Есета » Философски
1280 1 2
1 мин за четене

Светът ни говори с ясни знаци …

Не сте ли усещали или чувствали, че сте дошли на този свят с някаква мисия, че нещо трябва да постигнете, не сте ли имали желанието да направите нещо велико, за което ще се говори дълго… Да, точно така, всеки човек е дошъл на този свят с някаква мисия, да разгърне цялостния си потенциал пред света да покаже на света, че той е точно тук и сега, да каже, да, това съм аз. Възможно ли е благодарение на нашето съзнание, на нашите чувства и емоции  да  реконструираме света, който ни заобикаля, да променим бъдещето си, благодарение на нашите мисли?

                Да, всичко е възможно… Всяка наша мисъл излъчва вибрации, които вибрации отиват  във  Вселената, преработват се и след това се връщат във формата на житейски опит. Нашите мисли са вибрационни от което следва, че те са привличащи. Следователно, когато съберем достатъчно желание да променим нещо, независимо какво, от отрицателно към положително, ние сменяме цялостната си точка на привличане. Забелязали ли сте, че в живота ни от малки ни насаждат разбирания, които след това в живота са ни огромна пречка в нашето цялостно развитие и ограничение в мисленето. Ако съумеете да превърнете тези разбирания и ограничения, вие ще се почувствате свободни и ще погледнете на света от друг ъгъл и отвъд него. Как ли ще се промени светът ви, може би той ще отвори затворените врати отдавна пред вас и ще ви приветства с усмивка.

© Катрин Гълъбова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??