28.10.2008 г., 11:03 ч.

Светът през мойте очи 

  Есета
2736 0 2

 

Как живеем днес? Забързани, студени един към друг. Всеки гледа своята угода. Да си добър не е на мода. В тъжна песен във филм с лош край се намираме сякаш. Виждам улици големи, пълни с хора бързащи - но все едно съм сама. Да изкрещя или безпомощно да се свлека на земята? И всеки ден виждам различни лица, различни личности, но все така озлобени и измъчени. Хора, които работят за смешни пари, ръце, видели тежък труд, за да изхранят и запазят семейното. И други, които просташки смеят се в лицата, задоволени до последен каприз - те не вървят - летят в небесата. И малки, безпомощни деца със свойте тъй невинни лица... Дали някой се замисля в какво участваме и че сами съсипваме живота си?Трудно е да бъдеш себе си и да осъзнаваш всичко това. Но нека в света огромен останем с добро, и нека бъдем хора... нека бъдем хора!!!

 

 

 

 

© Тони Начева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И от мен поздравления! Хубаво е да виждаш млад човек, на който да му пука...
  • Хей, много добро произведение.Изпитах чувство ,след прочитането, сякаш не знам каде се намирам в този свят!
Предложения
: ??:??