16.07.2006 г., 13:52 ч.

Сън ли беше? 

  Есета
1831 0 6

Къде съм аз?Загубих правия път.Разпръснах се по бреговете.Вървя в бялата магия на нощта.Съвсем безразлична съм към себе си.Отчаях се.Загубих собствените си надежди.Погледнах в синята вода на океана,никого там не видях.Само тъмнина и празнота.Загубих своята душа незнайно къде и кога.Дали бе сън или реалност-незная!Като че ли не съществувам вече,но дали все пак не сънувам?
Не знам какво стана.Върнах се пак в действителността.Погледнах отново в океана.Този път съзрях лицето си и заедно с това се върнаха надеждите ми.Тръгнах пак ,но вървях все напред-сред деня вървях.Върнах се на мястото си-там където бях щастлива!!!

© Александра Борисова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря на всички за хубавите коментари! Да,аз наистина съм един океан! Колкото мога по-скоро ще напиша още мои неща. И пак мерси
  • Определено!!!Ти си цял океан,малка моя! Как ми напомняш на някого...хм...бях го забравила...
  • Ако наистина си на 13, миличка, има много потенциал в теб! Трогната съм... Продължавай да пишеш, развивай себе си и таланта си(а ти го имаш!), защото това осмисля човешкия живот до неподозирана степен... А аз и всички мили хора и творци от този сайт те подкрепяме, така както се подкрепяме взаимно! Бих искала да прочета/видя още твои произведения! и едно голямо БРАВО!!!
  • Благодаря ви за милите думи!
  • Допада ми
  • Това е първия ми опит в този жанр.Надявам се да ви хареса.
Предложения
: ??:??