30.12.2008 г., 9:03 ч.

Сънища 

  Есета » Лични
1529 0 11
 
Писателка съм по душа. Затова най-съкровеното желание, което до сега крих в най-топлото ъгълче на сърцето си, винаги е било да напиша нещо голямо и красиво, нещо, което наистина да е значимо. А също толкова тайно, в себе си винаги съм усещала, че не пиша така въздействащо, както ми се иска. Понякога е посредствено, дори глупаво. А иронията е, че винаги, когато седна пред белия лист, рисувам думите си с красотата на искреността и чувството...
 Най-често пиша вечер, може би защото съм романтичка, не знам. А после пак преживявам всичко, споделено с хартията, в сънищата си. И тези сънища винаги значат нещо...
 На сутринта няма осезаем сблъсък с реалността. Само парфюмът на мама, събужда ме и приспива музата до следващата луна. "Губя контрол, когато теб те няма..."



http://www.vbox7.com/play:8519823a

© Таня Атанасова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Е, ще започне и обратното, да сънуваш и после да отразяваш това на белия лист.
    Кое е за предпочитане, не знам.
    Имам разказ " Сънища" -виж какво съвпадение на заглавията.
    Поздрави!
  • искрена си...и много романтична...харесва ми много.
  • Това за загубения кантрол е като допълнение към текста. Но по принцип големите неща се пишат трудно, особено, когато не знаеш какво да пишеш
    Привет
  • Харесах! Честита новата 2009!
  • И аз съм забелязал, че само вечер мога да пиша- тогава ми идва музата.
    Щастлива Нова Година ти желая! И музата никога да не те напуска, да твориш...
  • Ех, че обичам да те чета. Въздействаш ми винаги с всеки ред, Таничка! Сайтът се казва откровения и това е достатъчно за да сме винаги искрени, себе си! Весело изкарване утре! Прегръдки и целувки!
  • Фактът, че си самокритична е доказателство за стремежа ти към усъвършенстване! Кефи ме оригиналната ти и нестандартна мисъл! Дерзай, момиче!
  • Вилдан...Струва ми се толкова недостатъчно това...
    И не ства дума за чуждото мнение, а за мен самата-не си харесвам произведенията.
    Виолета, много ти благодаря!
  • Продължавай да рисуваш думите си с красотата на искреността и чувството!

    Весели празници, Таня!
  • Според мен не трябва да се съобразяваш с чуждото мнение винаги. Пиши заради самата теб. Поздрав!
  • Често в красотата на искреността и чувствата се крие доброто звучене на много произведения, тогава те няма как да не са въздействащи!
    А в твоите определено присъстват и искреност, и чувства! Поздрави от мен Таня и весело изкарване на празника!
Предложения
: ??:??