23.08.2006 г., 11:34 ч.

Съществува ли любовта? 

  Есета
8882 0 5
1 мин за четене

 Според някои любовта не съществува, според други - тя е в реалността, а не в мечтите и сънищата ни. И двете страни са прави. Как човек, който не знае какво е любов да каже, че съществува?! Невъзможно е! А как този, който я е почувствал да я отрече?

Всеки има индивидуална представа за нея, за едни тя е щастие, за други - болка! Има и такива, които са я почувствали и казват, че тя не съществува!...

Тези хора са страхливи и недоверчиви... веднъж наранила ги любовта е обречена на отхлърляне!

Във всички случаи човек трябва да има вяра. Тези, които знаят, че съществува трябва да вярват, че тя никога няма да угасне в сърцата им. Тези, които не са я срещнали, да вярват, че ще дойде и при тях, а тези, които вече са опитали отровната й стрела, да вярват, че им предстои да почувстват и радостта от нея!!!

© Анета Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Съгласен съм напълно с Пламена,някак не усещам чувство в написаното ,а по-скоро звучи като коментар по темата
  • Любовта това, любовта онова...Аз пък не мога да разбера какво казваш Ти за любовта, какво си преживяла Ти, какъв е Твоят опит. Естествено, че тя наранява, хората нараняват дори и да те обичат изключително много, ти също може да причиниш болка понякога неволно. Но за това всеки си има мнение, аз обаче мисля, че това не е точно есе - по-скоро си обобщила всичко, което си чула по въпроса, в много малко изречения.
  • оптимистично.. но нека пропуснем всички формалности и да навлезем в реалния живот ако истински обичаш някой и бъдеш обичана, няма начин да бъдеш наранена нито да нараниш изясни си първо какво за теб означава любовта ...Ани от мен без оценка... за сега
  • Здравей, Анета!!! Поздрави за есето!!!
    Румен е прав, но има още нещо, с което не съм съгласен.
    "...които вече са опитали отровната и стрела"
    Има ли я тази стрела, това не е любов. Не бъркай любовта с обикновенното влюбване, симпатия или нещо подобно.
    За истинската любов няма сезон, цвят на кожата, възраст. Тя може да дойде дори и в най-неподходящия момент.
    Приятна вечер!!!
  • Любовта не наранява, Анета! Нараняват ни тези, в които вярваме. Любовта е Божествен дар и не може да има отрицателни черти. Ние сме тези, които я погазваме или я разбираме по своему.
Предложения
: ??:??